• تقویم روزنامه فرهیختگان ۱۳۹۹-۰۸-۱۱ - ۱۲:۵۴
  • نظرات روزنامه فرهیختگان۰
  • 0
  • 0

خریدوفروش خودرو‌ با 500 تا 600 میلیون بودجه

ما در این گزارش قصد داریم سه خودرو خوش فروش در محدوده قیمتی ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومانی را به همراه مزایا و معایب و مشخصات هر یک به شما معرفی کنیم تا در هنگام خریدوفروش خودرو بتوانید انتخاب بهتر و مطلوب‌تر داشته باشید.

خریدوفروش خودرو‌ با 500 تا 600 میلیون بودجه

به گزارش «فرهیختگان»، در حال حاضر قیمت افزایشی در محصولات مختلف و همچنین بازار خودرو مشاهده می‌شود. شاید شما قصد تعویض اتومبیل خود و به دست آوردن خودروی جدید و متفاوت را داشته باشید. با توجه به قیمت‌های نوسانی و البته افزایشی خودرو حتماً نیاز نیست که خودروی نو بخرید. می‌توانید سری به بازار فروش خودروی دست‌دوم بزنید و یک خودروی کارکرده انتخاب کنید. مسلماً اگر اطلاعات کافی و خوبی از خودروها، معایب و مزایای هر یک داشته باشید؛ می‌توانید باکمی هوشیاری یک خودروی مناسب پیدا کنید و قیمت یک خودرو نو هم نپردازید. به همین جهت ما در این مقاله قصد داریم سه خودرو خوش فروش در محدوده قیمتی ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومانی را به همراه مزایا و معایب و مشخصات هر یک به شما معرفی کنیم تا در هنگام خریدوفروش خودرو بتوانید انتخاب بهتر و مطلوب‌تر داشته باشید.

 ام جی 360 اتوماتیک توربو مدل ۹۸ _محدوده قیمتی ۵۳۰ میلیون تومان

 شرکت صنعت خودرو آذربایجان که در تبریز فعالیت دارد؛ خط مونتاژ تولید و عرضه این سدان چینی را در دست دارد. ام جی ۳۶۰ توسط شرکت چینی_ انگلیسی MG تولید می‌شود و در دو نمونه توربو و معمولی به بازار مصرف عرضه‌شده است. اما اگر قصد خریدوفروش خودرو ام جی ۳۶۰ مدل توربو را دارید بهتر از امکانات و معایب آن را اطلاعاتی داشته باشید.

 امکانات ایمنی خودرو شامل ترمزهای ABS و EBD و EBA می‌باشد. همچنین استفاده از سنسور پارک و دوربین دید عقب در خودرو تعبیه‌شده است و علاوه بر آن سیستم نشانگر میزان باد تایر هم باید به این موارد  اضافه کرد.

 درزمینه رفاهی نیز امکانات خوبی چون چراغ دیلایت، تهویه مطبوع با فیلتر تصفیه هوا، صفحه نمایشگر ۸ اینچی لمسی، سانروف برقی، چراغ‌های هالوژن جلو همراه با تنظیم ارتفاع و... در این خودرو در نظر گرفته‌شده است.

 اما درزمینه کیفیت مواد به‌کاررفته در ساخت کابین، این شرکت از مواد و متریال خوبی استفاده نکرده و نامرغوب و بی‌کیفیتی در این مواد دیده می‌شود. همچنین اگر در جاده و سفر خودرو دچار مشکل شده و مجبور به تعویض و تعمیر قطعات خودرو باشید، متأسفانه قطعات آن به‌سختی پیدا می‌شود و از این نظر نیز با مشکلاتی روبرو خواهید شد. در کنار این موارد باید خدمات پس از فروش  نه‌چندان جالب و مناسب آن و همچنین قیمت بالای خودرو نسبت به امکانات آن را به لیست معایب خودرو اضافه کنید.

 ‏s۳ اتوماتیک مدل ۹۸ محدوده قیمتی ۵۴۵ میلیون تومان

 جک S3 در سال ۲۰۱۴ توسط یک شرکت چینی به بازار  مصرف چین عرضه شد و بعدازآن به بازارهای بین‌المللی و کشورهای درحال‌توسعه پای گذاشت. درباره مشخصات و عملکرد فنی این خودرو می‌توان به مواردی چون قدرت موتور با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی و قدرت ۱۰۷ اسب بخاری آن و گشتاور ۱۵۵ نیوتن بر متری اشاره کرد. شتاب صفر تا صد این مدل کراس اوور چینی ۱۰.۸ ثانیه برآورد شده است و حداکثر سرعت ثبت‌شده آن‌ برحسب کیلومتر بر ساعت حدود ۱۸۰ کیلومتر می‌باشد. علاوه بر این مصرف سوخت ترکیبی ۷.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برای این سدان چینی مصرفی پایین و مقرون‌به‌صرفه می‌باشد.

 داشتن امکانات و سیستم کمکی راننده مانند کروز کنترل پایدار و کنترل ایستایی در این مدل خودرو جک وجود دارد. اگر بخواهیم نقاط قوت خودرو را در نظر بگیریم؛ استفاده از ۳۳ درصد فولاد گالوانیزه و ۴۶ درصد فولاد پیشرفته مقاوم در بدنه خودرو آن را نسبت به سایر رقبایش در این محدوده قیمتی کاملاً متمایز و خاص می‌کند.

همچنین امکانات رفاهی و ایمنی به‌کاررفته در جک S3 شامل این موارد هستند: چراغ‌های مه شکن جلو و عقب، برف‌پاک‌کن شیشه عقب، ساندروف، آیینه‌های جانبی با تنظیم برقی و گرم‌کن، تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان، کامپیوتر سفری شش عدد بلندگو، صندلی چرمی، تهویه مطبوع اتوماتیک، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سنسور پارک عقب، ترمز کمکی هیدرولیکی HBA، سوکت پاور ۱۲ ولتی روی داشبورد و...

 ام وی ام X33 S اتوماتیک اسپرت مدل ۹7_ محدوده قیمتی 510 میلیون تومان

 اگر در این شرایط تورم رکودی به دنبال خریدوفروش خودرو دست‌دوم و کارکرده مناسب با امکانات خوب در محدوده قیمتی معرفی‌شده هستید، چری تیگو 3 که در ایران با نام ام وی ام X33S اسپرت شناخته می‌شود، می‌تواند پیشنهاد خوبی باشد. این کراس اوور چینی که اولین بار در سال ۲۰۰۵ در نمایشگاه خودرو شانگهای رونمایی شد، توانست مشتریان خوبی در جهان برای خود جذب کند و مونتاژ آن در کشورهایی مانند روسیه، مصر، اندونزی، ایتالیا و شیلی انجام می‌شود. همچنین مونتاژ و عرضه آن در کشور ایران توسط شرکت مدیران خودرو صورت می‌گیرد.

 امکانات مناسب رفاهی در این خودرو که قابل اشاره هستند شامل: تهویه هوشمند، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچی، ساندروف برقی دو حالته، ۴ عدد بلندگوی استریو، صندلی با روکش چرم، تنظیم برقی آینه‌های جانبی، سیستم مدیریت پیمایش، سیسم صوتی بر روی غربیلک فرمان، کیت اسپرت بدنه و کروز، سیستم چندرسانه‌ای مولتی‌مدیا با قابلیت اتصال پورت USB و بلوتوث و... می‌‌باشند.

 همچنین درزمینه فنی، ام وی ام x33s  یک موتور ۴ سیلندری دارد و گشتاور ۱۸۰ نیوتن متر و قدرت ۱۳۶ اسب بخاری داراست. حداکثر سرعت آن ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت ترکیبی ۸.۵ لیتر برای هر ۱۰۰ کیلومتر در آن به ثبت رسیده است که البته مصرفی کم و بهینه نسبت به یک کراس اوور به‌حساب می‌آید.

 درزمینه ایمنی نیز، خودرو برخی مشخصه‌های ایمنی مانند قفل مرکزی با ریموت، سنسور  دنده عقب، دوربین عقب، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، کنترل را رعایت کرده است.

 در پایان کلام می‌توان گفت اگر قصد فروش خودروی دست‌دوم خود را داشتید می‌توانید از مشاوره ما استفاده کنید. نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده همراه مکانیک درزمینه خریدوفروش خودرو بهتر در محدوده قیمتی موردنظر، شما را راهنمایی و مشاوره خواهد کرد تا بهترین انتخاب را برای خود رقم بزنید. کافی است فقط با یک تماس و باصرفه جویی در وقت کاملاً بدون هزینه از مشاوره عقد قرارداد رایگان همراه مکانیک بهره ببرید. کافی است همین الان وارد سایت https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/ شوید و از نمایشگاه بزرگ این شرکت دیدن کنید.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰

یادداشتهای روزنامه فرهیختگانیادداشت

محمدباقر شیرمهنجی، سیاست‌پژوه اقتصاد:

قیدگذاری غلط برای مشارکت مردم؛ رفتن به بیراهه

لابی باکو در تهران چگونه منافع ملی را گروگان گرفته است؟

بازگشایی سفارت به قیمت مصادره املاک ایران

محمد‌صادق تراب‌زاده‌جهرمی، پژوهشگر هسته عدالت اجتماعی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع):

کنترل عایدی بادآورده سرمایه به‌عنوان ‌انگیزه ضد تولید

سیدمحمد صادق‌ شاهچراغ، پژوهشگر مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع):

کلان‌شاخص حکمرانی بانک مرکزی بر شبکه بانکی

دانیال داودی، دانشجوی دکتری توسعه‌ اقتصادی:

معمای «طبقه‌ متوسط» در ایران

اکبر احمدی، دانش آموخته اقتصاد:

ضعف و سوءتفاهم در تعریف «استقلال»

دانیال داودی، دانشجوی دکتری توسعه اقتصادی:

نقاط ضعف و قوت آقای اقتصاددان

دانیال داودی، دانشجوی دکتری توسعه اقتصادی:

«بخش خصوصی» در منظومه‌ فکر اقتصادی آیت‌الله خامنه‌ای

مجتبی توانگر، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

زورآزمایی برای حذف یک میراث مخرب

محمدباقر شیرمهنجی، پژوهشگر پژوهشکده سیاست‌پژوهی و مطالعات راهبردی حکمت:

نظام اقتصادی قانون اساسی: اسلامی، راست یا چپ؟

علی محمدی‏‏‏‌پور، مدرس دانشگاه و عضو انجمن اقتصاد انرژی ایران:

ضربه سیاستگذاری متضاد به توسعه پایدار

محمدهادی عرفان، معمار و موسس مرکز مطالعات شما:

سازمان نظام مهندسی و شهرداری‌ها، حرکت با سرعت حلزون

حمیدرضا تلخابی، دکترای جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری؛

شهرنشینی در عصر بحران‌ها

محمد نائیج‌حقیقی، پژوهشگر حوزه اقتصاد مسکن:

ماجرای مسکن ۲۵ متری ادامه دارد؟

مجتبی رجب‌زاده، کارشناس اقتصاد:

رکود از رگ گردن به اروپا نزدیک‌تر شده است!

ضرورت تفکیک بانک‌ها در راستای لایحه برنامه هفتم توسعه؛

‌انواع بانک‌ها‌ و ‌انواع مدل‌های کسب‌وکار بانکی

سیدمقداد ضیاتبار، پژوهشگر پژوهشکده سیاست‌پژوهی و مطالعات راهبردی حکمت:

مولفه‌های مشترک بحران‌های اقتصادی۱

ناصر غریب‌نژاد، پژوهشگر حقوق اقتصادی:

اقتصاد شیشه‌ای

میثم رستمی، پژوهشگر اقتصاد:

حمایت از تولید ملی: بایدها و نبایدها

ناصر غریب‌نژاد، پژوهشگر حقوق اقتصادی:

دشمنِ مردم

مجتبی رجب‌زاده

بحران اقتصادی چین

خبرهای روزنامه فرهیختگانآخرین اخبار