اسکار، هافبک پیشین چلسی در گفت‌وگو با فاکس اسپورتز:
درحال حاضر در چین وضعیت خوبی دارم و اوضاع مناسب است. با این تیم سه سال دیگر قرارداد دارم و فکر می‌کنم تا پایان آن در اینجا بمانم. شاید پس از اتمام قراردادم به اروپا برگشتم اما فعلا در این زمینه تصمیمی نگرفته‌ام.
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۶ - ۱۰:۲۰
  • 00
اسکار، هافبک پیشین چلسی در گفت‌وگو با فاکس اسپورتز:
فعلا نمی‌توانم به اروپا برگردم
فعلا نمی‌توانم به اروپا برگردم

به گزارش «فرهیختگان»، اسکار، هافبک برزیلی سابقه دو قهرمانی لیگ برتر انگلیس و همچنین فتح لیگ اروپا را با چلسی دارد. او که گفته می‌شد یکی از ستاره‌های آینده‌دار فوتبال برزیلی است حالا در 29 سالگی در لیگ چین و تیم شانگهای SIPG توپ می‌زند. بااین‌حال می‌گوید که پس از پایان قراردادش با این باشگاه در سال 2024 دوست دارد دوباره در فوتبال اروپا بازی کند. او که با دستمزد هفتگی 400 هزار پوند در این باشگاه حضور دارد در گفت‌وگو با «فاکس‌اسپورتز» از پیشنهاد ویلیان و داوید لوئیز، دو برزیلی تیم آرسنال برای پیوستن به آنها در این باشگاه خبر می‌دهد. مصاحبه او را در ادامه می‌خوانید.

ظاهرا همبازیان سابقت در چلسی از تو خواسته‌اند در آرسنال به آنها ملحق شوی.

بله. آنها به من زنگ زدند و با هم صحبت کردیم. ما ارتباط خوبی با هم داریم و گاهی‌اوقات با من تماس می‌گیرند و با هم صحبت می‌کنیم. در آخرین مکالمه هم از من خواستند به آرسنال بروم و می‌گفتند زودتر به اینجا بیا.

خودت تمایل داری دوباره به لیگ برتر برگردی و در آرسنال بازی کنی؟

در شرایط کنونی کمی دشوار است. من با باشگاهم قرارداد دارم و نمی‌توانم آن را یکطرفه فسخ کنم. فعلا که شرایط مهیا نیست اما اگر پیشنهادی جدی مطرح شود، به آن فکر می‌کنم.

ویلیان به‌تازگی راهی این تیم شده و رفتن تو به آرسنال می‌تواند دوباره مثلث سه‌نفره برزیلی‌های چلسی را دور هم جمع کند.

خب، ویلیان قراردادش با چلسی به پایان رسیده بود و به‌عنوان بازیکن آزاد راهی آرسنال شد. خوشحالم که آنها دوباره در یک تیم و کنار هم بازی می‌کنند و خود ویلیان هم دوست داشت چالش جدیدی را تجربه کند و خوشحالم او هم به هدفش رسید. مهم‌ترین چیز در زندگی این است که خوشحال و خوشبخت شوید و فرقی نمی‌کند کجا این رضایت و آرامش را تجربه می‌کنید. امیدوارم هر دوی آنها در فصل جدید موفق باشند و روزهای خوبی را تجربه کنند.

برنامه‌ای برای بازگشت به فوتبال اروپا نداری؟

اتفاقا خیلی دوست دارم دوباره در آنجا بازی کنم اما نه در شرایط کنونی. درحال‌حاضر در چین وضعیت خوبی دارم و اوضاع مناسب است. با این تیم سه سال دیگر قرارداد دارم و فکر می‌کنم تا پایان آن در اینجا بمانم. شاید پس از اتمام قراردادم به اروپا برگشتم اما فعلا در این زمینه تصمیمی نگرفته‌ام.

شاید به این دلیل که بازی در اینجا راحت‌تر از اروپاست.

به هر حال الان شرایط برای بازگشت من به اروپا چندان مهیا نیست. اینکه بخواهم از شانگهای جدا شوم کمی سخت و پیچیده است و ترجیح می‌دهم به آن فکر نکنم. درحال‌حاضر تنها به حضور در این تیم و وفادار ماندن به قراردادم فکر می‌کنم اما در آینده معلوم نیست چه اتفاقاتی رخ دهد.

ممکن است دوباره در چلسی بازی کنی؟

مسلما اولین باشگاهی که بخواهم در آنجا انتخاب کنم، چلسی است. من خاطرات بسیار خوبی از این باشگاه دارم و روزهای خوبی را در آنجا سپری کرده‌ام. کسب چند جام و همچنین موفقیت‌های مختلف باعث شده روزهای خوبم در لندن همیشه در ذهنم باقی بماند.

لیگ اروپایی دیگری هم هست که دوست داشته باشی در آنجا بازی کنی؟

وقتی بچه بودم بازی‌های لیگ ایتالیا را خیلی نگاه می‌کردم، چراکه بازیکنان برزیلی زیادی در آن حضور داشتند. به همین دلیل به تیم‌های این کشور علاقه زیادی دارم و میلان و اینتر دو تیم محبوب من در این کشور هستند.

مطالب پیشنهادی
نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰