پویول در گفت‌وگو با اسپورت کاتالونیا:
بازیکن فوتبالی که با همه وجودش تلاش نمی‌کند یعنی تصمیم گرفته که شکست بخورد، حتی اگر این را تکذیب کنند، به‌نظر من این شکست یک محاکمه جدی و جریمه سنگین لازم دارد.
  • ۱۳۹۹-۰۵-۲۶ - ۰۷:۳۵
  • 00
پویول در گفت‌وگو با اسپورت کاتالونیا:
این شکست، عمدی بود! در یک شب تلخ احساس حقارت کردم
این شکست، عمدی بود! در یک شب تلخ احساس حقارت کردم

 به گزارش «فرهیختگان»، کاپیتان باسابقه تیم فوتبال باشگاه بارسلونا که مدتی است به‌عنوان تماشاگر بازی‌های بارسلونا از راه دور از دست تیم محبوبش حرص می‌خورد پس از شکست عجیب و سنگین بارسا برابر بایرن‌مونیخ گفت: «متاسفم، تیم اصولا بازی نمی‌کرد، در یک شب تلخ احساس حقارت کردم.» متن مصاحبه اسپورت کاتالونیا با کارلس پویول را بخوانید.

آیا پیش‌بینی چنین شکستی را داشتید؟

هرگز، البته به پیروزی قاطعانه بارسلونا خوش‌بین نبودم اما هرگز تصور نمی‌کردم تیم این‌گونه شکست بخورد، ما تحقیر شدیم و البته این اولین و آخرین بار نبود، اما در این مرحله واقعا تاسف‌بار به‌نظر می‌رسید، بارسلونا لالیگا را از دست داده بود و حالا تنها راه آشتی با هواداران این بود که در لیگ قهرمانان اروپا دست‌کم به فینال برسد و البته قهرمان شود، اما این شکست خیلی تلخ بود. بازیکنان واقعا بازی نکردند و این را تاکید می‌کنم که به چنین شکست‌هایی نمی‌شود گفت سهوا بلکه در چنین شکست‌هایی از دید من عمد وجود دارد.

یعنی می‌خواهید بگویید، آنها عامدانه شکست خوردند؟

این فلسفه من است، بازیکن فوتبالی که با همه وجودش تلاش نمی‌کند یعنی تصمیم گرفته که شکست بخورد، حتی اگر این را تکذیب کنند، به‌نظر من این شکست یک محاکمه جدی و جریمه سنگین لازم دارد.

قرار است به کادر مدیریتی بارسلونا اضافه شوید؟

یک جلسه اضطراری قرار است برگزار شود، از من دعوت شده اما این به‌خاطر قوانین باشگاه است و طبیعی است که بازیکنان و سفرای بارسلونا به‌خصوص قدیمی‌ها به چنین جلسات مهمی دعوت شوند، این معنای دیگری ندارد و هر کاری از دستم بربیاید انجام خواهم داد. برای فصل آینده برنامه‌ریزی شده و شاید به کادر تیم اصلی و شاید تیم‌های پایه دعوت شوم، برای من مهم نیست که نامم در کنار چه ستونی نوشته شود، برای من مهم این است که بتوانم در خدمت باشگاه باشم. دو سال پیش بود که خودم پیشنهاد فعالیت در لاماسیا را ارائه کردم و البته در آن زمان به‌عنوان سفیر بارسلونا در اروپا فعالیت می‌کردم. منتظر اتفاق خاصی نیستم و مشکل مالی ندارم که بخواهم از این طریق آن را برطرف کنم.

ماجرای فساد مالی در باشگاه ارتباطی به جلسه اضطراری ندارد؟

این جلسه به دستور هیات‌امنای باشگاه برگزار می‌شود و ربطی به مشکلات دیگر ندارد، فساد مالی هم وجود نداشته و یک کلاهبرداری گزارش شد و البته به اثبات نرسید، مشکلی در باشگاه نیست و فرد خاطی از باشگاه اخراج شد و مبلغی که گم شده بود به باشگاه بازگشت. هیچ فاسد سازمان‌یافته‌ای در کار نبود که هواداران به‌خاطر آن نگران باشند.

* مترجم: بابک سرانی‌آذر

مطالب پیشنهادی
نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰