هیچ وقت به رئال مادرید زود گل نزنید!
در دور سوم رقابت های لیگ قهرمانان فوتبال اروپا، رئال مادرید برابر دورتموند به برتری پر گل دست پیدا کرد و یوونتوس مغلوب اشتوتگارت شد. تیم استون ویلا هم با برتری برابر بولونیا صدرنشین شد.
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۲ - ۰۰:۵۱
  • 00
هیچ وقت به رئال مادرید زود گل نزنید!
هتریک وینیسیوس کار دورتموند را یکسره کرد
هتریک وینیسیوس کار دورتموند را یکسره کرد

در آغازین بازی دور سوم مرحله لیگی لیگ قهرمانان اروپا و از ساعت 20:15 امشب (سه‌شنبه) تیم فوتبال میلان در ورزشگاه خانگی خود، سن‌سیرو میزبان کلوب بروژ بود و به پیروزی 3 بر یک رسید.

رئال مادرید 5-2 دورتموند
در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید در خانه میزبان دورتموند بود و در حالی که نیمه اول را 2 بر 0 به حریف باخت در نهایت با نتیجه 5 بر 2 رقیب آلمانی را با شکست بدرقه کرد. در این مسابقه مالن و گیتنز دقیقه 30 و 34 دورتموند را پیش انداختند.
در نیمه دوم ابتدا رودیگر دقیقه 60 برای رئال مادرید گلزنی کرد و دو دقیقه بعد وینیسیوس بازی را به تساوی 2-2 کشاند. واسکس دقیقه 83 و وینی دقایق 86 و 3+90 گل های بعدی رئال را زدند. با هت تریک وینی مقابل دورتموند او به استقبال توپ طلای 2024 رفت که هفته آینده به او اهدا خواهد شد.

یوونتوس 0-1 اشتوتگارت
یوونتوس هم در خانه با گل دقیقه 2+90 توره به اشتوتگارت باخت. دانیلو دقیقه 84 کارت قرمز گرفت تا دقایق آخر را یووه 10 نفره بازی کند.

پاری‌سن‌ژرمن 1-1 آیندهوون
پاری سن ژرمن در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان اروپای فصل جاری، از پی اس وی آیندهوون هلند میزبانی کرد که در نهایت با تساوی 1-1 متوقف شد. 

آرسنال 1-0 شاختار دونتسک
در جریان بازی‌های هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌‌های آرسنال و شاختار دونتسک اوکراین در ورزشگاه امارات شهر لندن به مصاف همدیگر رفتند که در پایان توپچی‌‌ها موفق شدند با یک گل از سد حریف خود عبور کنند.

نتایج بازی‌های دیگر لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:

استون ویلا 2-0 بولونیا

اشتروم گراتس 0-2 اسپورتینگ لیسبون

جیرونا 2-0 اسلاوان براتیسلاوا

موناکو 5-1 پارتیزان بلگراد

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰