چگونه بهترین کرکره برقی را انتخاب کنیم؟
از مهم‌ترین نکات برای خرید یک کرکره اتوماتیک مناسب می‌توانیم به تعیین بودجه، بررسی گارانتی و انتخاب رنگ مناسب اشاره کنیم. البته شرکت انتخابی شما در تمامی این عوامل نقش دارد؛ چراکه تاثیری مستقیم بر کیفیت نهایی این محصولات می‌گذارد و می‌تواند با مشاوره‌های خود در انتخاب بهترین تیغه و رنگ به شما کمک کند.
  • ۲ ساعت قبل
  • 00
چگونه بهترین کرکره برقی را انتخاب کنیم؟
راهنمای انتخاب کرکره برقی مناسب برای مغازه و پارکینگ
راهنمای انتخاب کرکره برقی مناسب برای مغازه و پارکینگ

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، درب‌هایی با امنیت و استحکام بی‌نظیر تولید می‌شوند که کاربرد بسیار خوبی برای محافظت از خانه‌ها و مغازه‌ها دارند. کرکره برقی به‌عنوان یکی از بهترین‌‌های این درب‌ها شناخته می‌شود که با ماندگاری بالا و راحتی در استفاده محبوبیت زیادی پیدا کرده‌ است. دو نوع کرکره مغازه و کرکره درب پارکینگ از محبوب‌ترین انواع این تجهیزات هستند که امنیت خوبی را فراهم می‌کنند.

انتخاب یک کرکره مناسب براساس مکان موردنظر، یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های ما برای خرید این درب‌ها محسوب می‌شود. البته با داشتن شناختی کلی از این تجهیزات و آشنایی با مهم‌ترین نکات خرید کرکره‌های برقی، می‌توانیم تصمیمات خوبی بگیریم. اگر شما هم قصد خرید این کرکره‌ها را دارید و نمی‌دانید کدام را انتخاب کنید، تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا راهنمای جامع برای خرید آن‌ها ارائه کنیم.

مروری بر کرکره برقی و اجزای آن

کرکره‌های برقی (Roller Shutters) که به کرکره‌های اتوماتیک نیز شناخته می‌شوند، یک نوع درب مدرن هستند که به‌صورت اتوماتیک و با یک کنترل باز و بسته می‌شوند. این درب را با مواد مختلفی مانند فولاد، آلومینیوم، آهن گالوانیزه و پلی کربنات می‌سازند که هریک ویژگی‌ها و کاربردهای منحصربه‌فردی دارند. کرکره آلومینیومی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین انواع این درب‌هاست که تیغه‌هایی قابل بازیافت و تنوع بالایی در رنگ و طراحی دارد.

یکی دیگر از عواملی که به ما برای داشتن شناختی بهتر از کرکره‌های اتوماتیک و تصمیم‌گیری آگاهانه کمک می‌کند، شناخت اجزای این تجهیزات است. تمامی کرکره‌های برقی از اجزای زیر تشکیل شده‌اند:

  • موتور
  • تیغه
  • ریل
  • بست پلاستیکی حلزونی

موتورهای کرکره برقی در دو نوع AC و DC به بازار عرضه می‌شوند. موتورهای AC تنها با برق شهری کار می‌کنند و درصورت قطعی برق کارایی ندارند؛ درحالی‌که موتورهای DC همراه یک باتری درونی طراحی می‌شوند. همچنین، موتورهای کرکره از نظر مکان قرارگیری به سه نوع سنترال، ساید و تیوبلار تقسیم‌بندی می‌شوند که تیوبلار بهترین آن‌ها به‌شمار می‌رود.

تیغه از مهم‌ترین بخش‌های هر کرکره است که بدنه آن را تشکیل می‌دهد و نقش اساسی در میزان کیفیت و نحوه عملکرد درب‌ها بازی می‌کند. این تیغه‌ها در انواع مختلفی به بازار عرضه می‌شوند و مواد تشکیل‌دهنده آن‌ها، جنس هر کرکره را تعیین می‌کند. امروزه برای کاهش صدای کرکره و افزایش ماندگاری آن، از تجهیزاتی مانند تیغه ابتدایی و بست پلاستیکی حلزونی نیز استفاده می‌شود.

مزایای استفاده از کرکره برقی مناسب

این کرکره‌ها در برابر آتش و سرقت، از خانه و مغازه شما محافظت می‌کنند و البته نقش مهمی در محافظت از شیشه مغازه‌ها هنگام طوفان دارند. این نوع درب‌ها در جذابیت بصری ساختمان نیز نقش بزرگی ایفا می‌کنند و تمامی این موضوعات موجب اهمیت انتخاب یک کرکره اتوماتیک مناسب می‌شود؛ چراکه با این کار، کرکره‌ای ماندگار و با کیفیتی بالا را انتخاب می‌کنید که به امنیت و زیبایی خانه یا مغازه شما می‌افزاید.

چگونه بهترین کرکره برقی را انتخاب کنیم؟

کرکره‌های برقی کاربردهای متنوعی دارند و برای محافظت از درب و پنجره انواع مکان‌ مناسب هستند. کرکره مغازه و کرکره درب پارکینگ از شناخته‌شده‌ترین و کاربردی‌ترین انواع این تجهیزات هستند که مزایای خوبی را برای خانه‌ها و مغازه‌ها فراهم می‌کنند. در اولین قدم، برای خرید یک کرکره مناسب باید مکان موردنظر خود را درنظر داشته باشید و براساس آن تصمیم بگیرید.

به‌عنوان مثال، اگر قصد دارید این کرکره را برای مغازه خود بخرید، باید به زیبایی بصری این درب‌ها توجه زیادی داشته باشید؛ چراکه با کمک این جذابیت بصری می‌توانید افراد را به مغازه خود جذب کنید. درحالی‌که برای پارکینگ خانه‌ها، بحث امنیت و راحتی در استفاده بیشترین اهمیت را دارد و کرکره‌های ساده نیز انتخاب‌های خوبی برای آن‌ها هستند.

مهم‌ترین نکات برای خرید کرکره برقی مناسب

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قصد خرید یک کالا را دارید، اما نمی‌دانید از کجا و چگونه خرید کنید که بهترین بهره را از آن ببرید؛ در این صورت، باید بگوییم که رعایت برخی نکات هنگام خرید انواع کرکره‌ برقی، به شما کمک می‌کند تا خریدی به‌صرفه و انتخابی ایده‌آل داشته باشید. در ادامه به بررسی نکات مهم برای خرید کرکره اتوماتیک می‌پردازیم.

تعیین بودجه

پیش از خرید هر نوع کرکره برقی، باید بودجه خود برای این کار را بررسی کنید و ببینید تا چه اندازه می‌توانید برای این تجهیزات هزینه کنید. انتخاب بهترین درب‌ها براساس این بودجه تعیین‌شده، تصمیم‌گیری را بسیار آسان‌تر و بهینه‌تر می‌کند؛ چراکه پس از تعیین بودجه می‌توانید درب‌هایی در همان رنج قیمت را بررسی و بهترین آن‌ها را انتخاب کنید.

انتخاب تیغه مناسب

پیش‌تر نیز اشاره کردیم که تیغه‌ها نقش اساسی در کیفیت کرکره برقی پارکینگ یا مغازه ایفا می‌کنند و به همین دلیل، هنگام خرید باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشید. از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر کیفیت و تناسب تیغه با نیازهای شما می‌توانیم به برند، وزن و آلیاژ تیغه کرکره اشاره کنیم.

برای خرید تیغه‌هایی از بهترین برندهای موجود می‌توانید از محصولات آکزر، اکرول، استار، جگوار، آکبا و پالارکو دیدن کنید. پیشنهاد می‌کنیم پیش از خرید درباره هر برند تحقیقاتی انجام دهید و با قیمت و کیفیت آن‌ها آشنا شوید؛ به این صورت، می‌توانید براساس بودجه و نیاز خود بهترین کرکره را انتخاب کنید.

بررسی گارانتی محصولات

انوع کرکره برقی معمولا با گارانتی‌های ۲ تا ۳ ساله ارائه می‌شوند. پیش از خرید، حتما گارانتی این محصولات را بررسی کنید و مطمئن شوید که از خدمات و محصولاتی باضمانت استفاده می‌کنید؛ به این صورت، نگرانی‌های شما از خرابی یا عدم کیفیت کرکره کاهش می‌یابد و می‌توانید با خیالی آسوده به خرید بپردازید.

انتخاب رنگ مناسب

از دیگر عواملی که هنگام خرید به توجه بالایی نیاز دارد، می‌توانیم به رنگ کرکره اشاره کنیم. برای خرید کرکره‌ای با رنگ مناسب، باید به نما و سبک ساختمان توجه داشته باشید و طبق آن‌ها تصمیم بگیرید. سفید و کرمی از محبوب‌ترین رنگ‌ها برای این درب‌ها هستند که با بیشتر ساختمان‌ها مطابقت پیدا می‌کنند.

بهترین کرکره‌های برقی با آتی در

در این مقاله به بررسی انواع درب کرکره برقی پرداختیم و راهنمایی جامع برای خرید آن‌ها ارائه کردیم. از مهم‌ترین نکات برای خرید یک کرکره اتوماتیک مناسب می‌توانیم به تعیین بودجه، بررسی گارانتی و انتخاب رنگ مناسب اشاره کنیم. البته شرکت انتخابی شما در تمامی این عوامل نقش دارد؛ چراکه تاثیری مستقیم بر کیفیت نهایی این محصولات می‌گذارد و می‌تواند با مشاوره‌های خود در انتخاب بهترین تیغه و رنگ به شما کمک کند.

از بهترین شرکت‌های تولیدکننده کرکره‌های برقی باکیفیت می‌توانیم به آتی در اشاره کنیم. این شرکت با بیش از ۱۸ سال سابقه در زمینه فروش و تعمیر این درب‌ها، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و محبوبیت زیادی پیدا کرده‌ است. اگر شما هم به استفاده از خدمات و محصولات استثنایی این شرکت علاقه‌مند هستید، می‌توانید به وب‌سایت آتی در مراجعه فرمایید.

مطالب پیشنهادی
نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰