آخرین تحولات از مرزهای جنوبی لبنان
طبق خبرهایی که المنار و الجزیره از مرز اراضی اشغالی مخابره کرده‌اند، حملات هوایی و توپخانه‌ای گسترده ارتش رژیم به مرزهای لبنان آغاز شده است.
  • ۱۴۰۳-۰۷-۰۹ - ۰۱:۳۶
  • 10
آخرین تحولات از مرزهای جنوبی لبنان
ارتش اسرائیل آغاز تهاجم زمینی به لبنان را اعلام کرد
ارتش اسرائیل آغاز تهاجم زمینی به لبنان را اعلام کرد

این خبر به‌روزرسانی می‌شود...

[سه‌شنبه ۱۰ مهرماه، ۰۲:۲۵] الجزیره به‌نقل از سخنگوی ارتش رژیم بیان کرد: عملیات زمینی متمرکزی را علیه «مواضع حزب‌الله» آغاز کردیم.


[سه‌شنبه ۱۰ مهرماه، ۰۲:۱۹] حزب‌الله دقایقی پیش، ۵ منطقه از الجلیل اشغالی را هدف حملات راکتی قرار داد.


[سه‌شنبه ۱۰ مهرماه، ۰۰:۵۸] آخرین تحولات لبنان حاکی از آن که ارتش رژیم اشغالگر قدس در آستانه آغاز تجاوزات زمینی خود، برخی مناطق جنوبی لبنان را به‌شدت هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده و هواپیماها و بالگردهای خود را به‌صورت گسترده به پرواز درآورده است.

همزمان با آغاز رسمی تجاوز نظامی محدود ارتش متجاوز به خاک لبنان،جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دقایقی پیش محلات مسکونی ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.


[دوشنبه ۹ مهرماه، ۲۳:۵۵]  به نقل از الجزیره، تانک‌های رژیم درحال هدف قرار دادن شهرهای کفرکلا و الخیام در نزدیکی مرز لبنان هستند.


[دوشنبه ۹ مهرماه، ۲۳:۵۳] رژیم صهیونیستی دوباره با انتشار نقشه مناطق حارت حرّیک، ‏برج البراجنه و اللیلکی در ضاحیه بیروت و صدور پیام هشدار تخلیه، لبنانی‌ها را تهدید به حمله تروریستی جدید به محل زندگی‌شان کرد.


[دوشنبه ۹ مهرماه، ۲۲:۴۸] طبق خبرهایی که المنار و الجزیره از مرز اراضی اشغالی مخابره کرده‌اند، حملات هوایی و توپخانه‌ای گسترده ارتش رژیم به مرزهای لبنان آغاز شده است؛ صهیونیست‌ها درحال هدف قرار دادن شرق تا غرب مرز ( از بلندی‌های کفرشوبا و شبعا، تا الخیام) هستند.


[دوشنبه ۹ مهرماه، ۱۸:۲۹]  وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد: ۱۰۵ نفر در حملات ۲۴ ساعت گذشته رژیم صهیونیستی به لبنان شهید و ۳۵۹ زخمی شدند.


[دوشنبه ۹ مهرماه، ۱۷:۰۰] حزب‌الله لبنان اعلام کرد شهرک صهیونیست‌نشین «گیشر هزیو» در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله موشکی قرار داده است


[دوشنبه ۹ مهرماه، ۳:۲۰] منبعی در گروه جماعت اسلامی لبنان اعلام کرد: جناب شیخ محمد طقوش دبیرکل حزب، در آپارتمان مورد حمله واقع شده در منطقه کولای بیروت حضور نداشته و در سلامت به‌سر می‌برد.


 [دوشنبه ۹ مهرماه، ۲:۴۹] یک آپارتمان مسکونی در منطقه الکولا در بیروت هدف قرار گرفته است. گزارش‌های اولیه حاکی است که این حمله توسط پهپاد و با موشک هدایت شونده هدف قرار گرفته است.


[دوشنبه ۹ مهرماه، ۲:۱۹] به نقل از المیادین، طی حمله رژیم به خانه مسکونی هدف قرار گرفته شده در بیروت، تا این لحظه ۲ شهروند شهید و چند تن زخمی شده‌اند.
همچنین در محل حمله، یک موشک منفجر نشده وجود دارد.


[دوشنبه ۹ مهرماه، ۲:۱۹] رژیم صهیونیستی از دقایقی پیش از حمله به بیروت تاکنون، درحال بمباران مناطق مسکونی در مناطقی از بقاع(در شرق لبنان) است.


[دوشنبه ۹ مهرماه، ۲:۱۸] نه منابع رسمی لبنانی و نه منابع مرتبط با ارتش رژیم صهیونیستی، هنوز جزئیاتی درباره هدف این حمله تروریستی که برای اولین بار در خارج از محدوده ضاحیه صورت گرفته منتشر نکرده‌اند.


[دوشنبه ۹ مهرماه، ۱:۲۸] رژیم صهیونیستی برای نخستین‌بار از ابتدای حملات خود به لبنان بعد از سال  ۱۹۸۲، منطقه‌ای مسکونی در بیروت و خارج از محدوده ضاحیه را هدف قرار داد. 

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰