در شمال فلسطین اشغالی
حزب‌الله لبنان اعلام کرد شهرک صهیونیست‌نشین "گیشر هزیو" در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله موشکی قرار داده است.
  • ۲۰ ساعت قبل
  • 10
در شمال فلسطین اشغالی
حمله موشکی حزب‌الله به شهرک صهیونیست‌نشین «گیشر هزیو»
حمله موشکی حزب‌الله به شهرک صهیونیست‌نشین «گیشر هزیو»

این خبر به‌روزرسانی می‌شود...

[دوشنبه ۹ مهرماه، ۱۸:۲۹]  وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد: ۱۰۵ نفر در حملات ۲۴ ساعت گذشته رژیم صهیونیستی به لبنان شهید و ۳۵۹ زخمی شدند.


 

[دوشنبه ۹ مهرماه، ۱۷:۰۰] حزب‌الله لبنان اعلام کرد شهرک صهیونیست‌نشین «گیشر هزیو» در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله موشکی قرار داده است


[دوشنبه ۹ مهرماه، ۳:۲۰] منبعی در گروه جماعت اسلامی لبنان اعلام کرد: جناب شیخ محمد طقوش دبیرکل حزب، در آپارتمان مورد حمله واقع شده در منطقه کولای بیروت حضور نداشته و در سلامت به‌سر می‌برد.


 [دوشنبه ۹ مهرماه، ۲:۴۹] یک آپارتمان مسکونی در منطقه الکولا در بیروت هدف قرار گرفته است. گزارش‌های اولیه حاکی است که این حمله توسط پهپاد و با موشک هدایت شونده هدف قرار گرفته است.


[دوشنبه ۹ مهرماه، ۲:۱۹] به نقل از المیادین، طی حمله رژیم به خانه مسکونی هدف قرار گرفته شده در بیروت، تا این لحظه ۲ شهروند شهید و چند تن زخمی شده‌اند.
همچنین در محل حمله، یک موشک منفجر نشده وجود دارد.


[دوشنبه ۹ مهرماه، ۲:۱۹] رژیم صهیونیستی از دقایقی پیش از حمله به بیروت تاکنون، درحال بمباران مناطق مسکونی در مناطقی از بقاع(در شرق لبنان) است.


[دوشنبه ۹ مهرماه، ۲:۱۸] نه منابع رسمی لبنانی و نه منابع مرتبط با ارتش رژیم صهیونیستی، هنوز جزئیاتی درباره هدف این حمله تروریستی که برای اولین بار در خارج از محدوده ضاحیه صورت گرفته منتشر نکرده‌اند.


[دوشنبه ۹ مهرماه، ۱:۲۸] رژیم صهیونیستی برای نخستین‌بار از ابتدای حملات خود به لبنان بعد از سال  ۱۹۸۲، منطقه‌ای مسکونی در بیروت و خارج از محدوده ضاحیه را هدف قرار داد. 

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰