دربی کرمان بدون برنده به پایان رسید
دربی استان کرمان در هفته پنجم لیگ برتر بدون گل به پایان رسید و مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان به تساوی رضایت دادند. ملوان با یک نمایش مقتدرانه سه امتیاز بازی با شمس آذر را کسب کرد.
  • ۱۴۰۳-۰۶-۳۰ - ۲۰:۴۸
  • 00
دربی کرمان بدون برنده به پایان رسید
ملوان با دو گل از سد شمس آذر گذشت
ملوان با دو گل از سد شمس آذر گذشت

هفته پنجم رقابت‌های فصل بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) با انجام چهار دیدار آغاز شد.

شطرنج نویدکیا و تارتار برنده نداشت
در یکی از دیدارهای هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال، امروز جمعه ۳۰ شهریور تیم فوتبال مس رفسنجان از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه شهدای مس و با قضاوت سیدرضا مهدوی میزبان گل گهر سیرجان بود. دو تیم مس رفسنجان و گل گهر سیرجان در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر امروز از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. 

پرواز «قوی سپید» به رده دوم

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی از ساعت 19 امروز (جمعه) در چارچوب هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به مصاف شمس آذر قزوین رفت که در این مسابقه این بازی با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد.

گل اول ملوان در دقیقه 18 روی شوتی از راه دور توسط محمدرضا رضایی به ثمر رسید تا شاهد یکی از زیباترین گل‌های فصل بیست‌وچهارم لیگ برتر باشیم. البته این پایان کار نبود و تنها 10 دقیقه بعد رضایی دوباره دروازه میهمان را باز کرد تا شاگردان مازیار زارع با دو گل پیش بیفتند.

در شروع نیمه دوم، به دلیل بروز حادثه برای یکی از هواداران ملوان، ناظر بازی اجازه برگزاری مسابقه را نداد تا به وضعیت وی رسیدگی شود و بعد از انتقال او به مرکز درمانی بازی از سر گرفته شد. این اتفاق در حالی رخ داد که اعضای خانواده مرحوم مرتضی خائفی در ورزشگاه حاضر بودند و با بنر «امروز با چشمای ما ببین بابا»، مسابقه را دنبال کردند.

ملوان با این پیروزی به رکورد صد درصد برد در دیدارهای خانگی طی فصل جاری رسید و با 10 امتیاز به رده دوم جدول لیگ برتر صعود کرد. این تیم طی هفته‌های اخیر تیم‌های گل‌گهر سیرجان و چادرملوی اردکان را نیز در خانه شکست داده بود.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰