حداقل ۲۰۰ موشک از لبنان شلیک شد
مرکز نظامی «المطله»، محل استقرار نظامیان صهیونیست با موشک هدایت شونده حزب‌الله هدف قرار گرفت.
  • ۱۴۰۳-۰۶-۳۰ - ۱۱:۳۵
  • 00
حداقل ۲۰۰ موشک از لبنان شلیک شد
دومین حملۀ حزب‌الله به مقر ترور ارتش رژیم صهیونیستی
دومین حملۀ حزب‌الله به مقر ترور ارتش رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان در بیانیه اعلام کرد که در پاسخ به حملات جنایتکاران رژیم صهیونیستی به غزه و جنوب لبنان، مقر یگان نظارت هوایی و همچنین اداره عملیات هوایی پایگاه استراتژیک «مرون» را با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار داده است.

دومین حملۀ حزب‌الله به مقر ترور ارتش رژیم صهیونیستی
حزب‌الله لبنان اعلام کرد که برای بار دوم مقر اطلاعاتی میشار که به‌عنوان مرکزی برای طراحی و اجرای ترور استفاده می‌شود را هدف حمله موشکی قرار داده است.


حمله موشکی به پایگاه‌های جاسوسی و رصد رژیم صهیونیستی 

به نقل از النشره، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: «در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به حملات دشمن اسرائیلی به روستاهای استوار جنوب لبنان و منازل، رزمندگان مقاومت امروز جمعه مقر فرمانده سپاه شمالی ارتش اشغالگر را در پایگاه عین زیتیم با موشکهای کاتیوشا هدف قرار دادند.»

حزب الله در بیانیه دیگری از حمله به مقر مهم و اصلی جاسوسی رژیم صهیونیستی در شمال و مسئول ترورها در پایگاه میشار با موشک های کاتیوشا خبر داد.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: «در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به حملات دشمن اسرائیلی به روستاهای استوار جنوب لبنان و منازل، رزمندگان مقاومت امروز جمعه، رزمندگان مقاومت مقر اصلی جاسوسی رژیم صهیونیستی در شمال و مسئول ترورها را در پایگاه میشار با کاتیوشا هدف قرار دادند.»

حزب الله در بیانیه دیگری اعلام کرد: «در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به حملات دشمن اسرائیلی به روستاهای استوار جنوب لبنان و منازل، رزمندگان مقاومت امروز جمعه، رزمندگان مقاومت، مقر رصد هوایی و عملیات هوایی دشمن را در پایگاه میرون با دهها موشک هدف قرار دادند.»


شلیک ۲۰۰ موشک از خاک لبنان به فلسطین اشغالی
رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که از صبح امروز تاکنون حدود ۲۰۰ موشک از خاک لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.


حمله موشکی گسترده به جولان اشغالی 
منابع عبری زبان از حمله موشکی گسترده از جنوب لبنان به جولان اشغالی خبر دادند.  این منابع تاکید کردند که تا این لحظه تعداد زیادی موشک به سمت جولان شلیک شده که بر اثر آن آتش‌سوزی‌هایی در این منطقه به وقوع پیوسته است.


تصویری از گوشه‌ای از خسارت وارده به شهرک المطله در شمال فلسطین اشغالی در نتیجه حمله موشکی حزب‌الله منتشر شده است.


رسانه های صهیونیستینیز اعلام کردند که ۵۰ خانه در منطقه المطله طی شبانه روز گذشته در نتیجه شلیک راکت های سنگین از لبنان آسیب دیدند.


دقایقی پیش ۳ فروند موشک از جنوب لبنان به سمت مرکز نظامی «المطلة» در الجلیل شلیک شد.  این موشک‌ها مرکز نظامی «المطلة» در شمال اراضی اشغالی فلسطین را هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان اعلام کرد که رزمندگان این جنبش محل استقرار نظامیان صهیونیست را در مرکز نظامی «المطلة» با موشک هدایت شونده هدف حمله مستقیم خود قرار دادند. پیش از این رسانه‌ها از شلیک 3 موشک از جنوب لبنان به سمت مرکز نظامی «المطلة» اسرائیل در إصبع الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

همچنین رسانه‌های صهیونیستی به اصابت دست کم دو موشک به المطلة در مرز با لبنان اذعان کردند.  به گزارش المیادین، رسانه‌های صهیونیستی خبر دادند که آژیر خطر در مناطق وسیعی از شمال اراضی اشغالی فلسطین به صدا درآمده است. 

المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش داد: «یک موشک ضد تانک نیز به سمت «هار دوو» (مزرعه اشغالی شبعا) شلیک شده است.»

 

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰