شهردارنیویورک سیتی در اقدام برای کنترل گسترش ویروس کشنده کرونا، روز دوشنبه مدارس، رستوران ها و سالن های تئاترهای این شهر را تعطیل کرد.
  • ۱۳۹۸-۱۲-۲۶ - ۱۶:۳۰
  • 00
تعطیلی مدارس، رستوران‌ها و سالن‌های تئاتر در نیویورک
تعطیلی مدارس، رستوران‌ها و سالن‌های تئاتر در نیویورک

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، شهردارنیویورک سیتی در اقدام برای کنترل گسترش ویروس کشنده کرونا، روز دوشنبه مدارس، رستوران ها و سالن های تئاترهای این شهر را تعطیل کرد.

این شهر با وضعیت غیرقابل پیش بینی روبرو شده و موقعیت جنگی در شهر اعلام شده است. در نیویورک با جمعیتی بالاتر از 8 میلیون نفر، تاکنون حدود 5 مرگ ناشی از کرونا به ثبت رسیده و تمام بیماران مبتلا بین 53 تا 82 سال و دارای بیماری زمینه ای بوده اند. ترس و نگرانی زیادی در آمریکا حاکم است و ده ها میلیون کودک از مدرسه به خانه فرستاده شده¬اند.

به گزارش bbc، شهردار نیویورک روز گذشته اعلام کرد که تمام مدارس دولتی این شهر از امروز دوشنبه تا حداقل 20 آوریل بسته خواهند بود و پس از آن نسبت به ادامه تعطیلی¬ها یا بازگشایی مدارس تصمیم گرفته خواهد شد.

شهردار همچنین اعلام کرد که رستوران¬ها و کافه¬ها هم از روز سه شنبه در ارائه موادغذایی با محدودیت هایی مواجه می شوند. از آنجایی که ویروس در مکان هایی ماند رستوران ها که افراد در نزدیکی هم می نشینند، به سرعت منتقل می شود، با این کار می توان چرخه انتقال را از بین برد. کلوپ های شبانه، سالن های تئاتر و کنسرت¬ها هم در دستور تعطیلی قرار گرفته اند.

 

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰
مطالب پیشنهادی