تاریخ : Thu 04 Feb 2021 - 02:53
کد خبر : 51231
سرویس خبری : ورزش

مدیر استقلالی: پرسپولیسی‌ها به کجا وصل هستند؟

مشکل بودیمیر و قرمزها حل شد، بودوروف پنجره آبی‌ها را بست

مدیر استقلالی: پرسپولیسی‌ها به کجا وصل هستند؟

شب گذشته اعلام شد پنجره‌های نقل‌وانتقالاتی باشگاه استقلال به‌علت عدم تعهدات این باشگاه درخصوص تسویه‌حساب با مدافع بلغارستانی به‌خاطر بدهی 140 هزار دلاری توسط کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال بسته شده است.

به گزارش «فرهیختگان»، مشکلات مالی و اقتصادی باشگاه استقلال ادامه دارد و دیروز هم اخباری منتشر شد مبنی‌بر اینکه بخش زیادی از مبالغ پرداختی توسط کارگزار باشگاه به خزانه نرفته و به طلبکارانی رسیده که در باشگاه سمت دارند و فعلا هم خبری از پرداختی جدید توسط شرکت ‌های‌وب نیست. این درحالی است که به‌جز تامین منابع مالی برای پرداختی به بازیکنان و همچنین حل مشکل بازیکنانی مثل میلیچ و دیاباته موعد فرارسیدن حکم فیفا درخصوص پرونده بودوروف نیز هست و شب گذشته اعلام شد پنجره‌های نقل‌وانتقالاتی باشگاه استقلال به‌علت عدم تعهدات این باشگاه درخصوص تسویه‌حساب با مدافع بلغارستانی به‌خاطر بدهی 140 هزار دلاری توسط کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال بسته شده است.

برای پیگیری ماجرا با یکی از مدیران استقلال هم‌صحبت شدیم. این مدیر استقلالی با تایید این خبر به خبرنگار «فرهیختگان» گفت: «نگران پرونده بودوروف بودیم، چراکه می‌دانستیم به‌محض اعلام رای پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه بسته خواهد شد و این درحالی است که مشکلات اقتصادی گریبان ما را گرفته و مشکلات مالی زیادی داریم، ولی باید هرچه سریع‌تر درخصوص حل‌وفصل این مشکل تدبیر لازم را بیندیشیم و در جلسه هیات‌مدیره نیز در این خصوص صحبت شد.»

وی با اشاره به اخباری که هفته گذشته درباره بسته شدن احتمالی پنجره پرسپولیس به‌خاطر شکایت مهاجم کروات پیشین این تیم مطرح شد، تصریح کرد: «بعد از شنیدن خبر تامین منابع مالی برای تسویه‌حساب با ماریو بودیمیر و باز ماندن پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس، حسابی تعجب کردم و برایم عجیب است که چطور یک‌شبه این مبلغ برای حل مشکل پرسپولیسی‌ها جور شد. نمی‌دانم آنها به کجا وصل هستند که این اتفاقات برایشان می‌افتد و بدهی‌های خارجی‌شان را می‌دهند.»