تاریخ : Sun 31 Jan 2021 - 09:52
کد خبر : 51036
سرویس خبری : ورزش

2 گزینه جدید برای رقابت با بیرو

2 گزینه جدید برای رقابت با بیرو

سایت «فوتبال نیوز» در گزارش خود از نقل‌وانتقالات آنتورپ آورده است: «این تیم به‌تازگی یک مهاجم به خدمت گرفت اما با توجه به مصدومیت ژان بوتز، خرید یک گلر جدید نیز در اولویت آنها قرار دارد .

  به گزارش «فرهیختگان»، علیرضا بیرانوند در دیدار این هفته تیمش برابر واسلند که جمعه شب برگزار شد دو گل خورد و خوش‌شانس بود که تیمش این دیدار را 3 بر 2 برد.

سایت «فوتبال پرمیر» درباره نمایش او در این دیدار می‌نویسد: «گل نخست واسلند به دنبال خطای پنالتی که علیرضا بیرانوند روی مهاجم حریف انجام داد به دست آمد. خطایی که چندان هم ضروری نبود و این گلر ایرانی ضرورتی برای انجام آن نداشت. روی گل دوم حریف هم این دروازه‌بان می‌توانست واکنش بهتری داشته باشد و مانع از باز شدن دروازه‌اش شود اما شوت فری به گل تبدیل شد تا بازی مجددا به تساوی کشیده شود.» این روند باعث شده تا کادرفنی تیم نگران این پست شده و برای خرید یک گلر جدید مصمم‌تر از قبل شوند.

سایت «فوتبال نیوز» در گزارش خود از نقل‌وانتقالات آنتورپ آورده است: «این تیم به‌تازگی یک مهاجم به خدمت گرفت اما با توجه به مصدومیت ژان بوتز، خرید یک گلر جدید نیز در اولویت آنها قرار دارد و تصمیم دارند پیش از بسته شدن پنجره زمستانی خرید جدید خود را انجام دهند. گزینه اصلی آنها اورتوین دی‌ولف است که گفته می‌شد مذاکرات آنها با باشگاه یوپن به‌خوبی پیش می‌رود. با این حال مصاحبه اخیر سرمربی یوپن که اخبار جدایی این بازیکن را تکذیب کرده خبر بدی برای آنتورپ است و احتمالا به سراغ گزینه‌ جدیدی بروند. میشل وریپس از شفیلدیونایتد و الکس کرانینکس از مولده نروژ دیگر گزینه‌های این تیم هستند که ظاهرا اقدامات اولیه برای جذب آنها آغاز شده است.»