تاریخ : Sat 30 Jan 2021 - 09:42
کد خبر : 50982
سرویس خبری : ورزش

محرمی 8 هفته نیست

مصدومیت بدموقع برای ستاره ایرانی دیناموزاگرب

محرمی 8 هفته نیست

دیناموزاگرب حدود سه‌هفته دیگر در مرحله حذفی لیگ اروپا به مصاف کراسنودار خواهد رفت و با توجه به مصدومیت محرمی، این بازیکن در هر دو مسابقه رفت‌وبرگشت غایب خواهد بود.

  به گزارش «فرهیختگان»، صادق محرمی، مدافع راست ایرانی دیناموزاگرب در این فصل توانست با نمایش خوبی که در ترکیب تیمش ارائه کرد، به بازیکنی ثابت برای زوران مامیچ تبدیل شود، اما چهارشنبه‌شب در دیدار حساس تیمش برابر هایدوک‌اشپیلت در همان دقایق ابتدایی بازی مصدوم شد و از زمین بیرون رفت.

سایت «جوتارنجی» کرواسی درباره شرایط او نوشت: «محرمی در دقیقه16 دیدار با هایدوک از ناحیه زانوی پای راست دچار مصدومیت شد و از بازی بیرون رفت. اگرچه در ابتدا به‌نظر می‌رسید که مصدومیتش بسیار جدی است اما حالا با انجام آزمایش‌ها مشخص شده شرایط او بهتر از چیزی است که تصور می‌شد و حدود هشت‌هفته از میادین دور خواهد بود. به این ترتیب مامیچ باید فکری برای مشکل تیمش در جناح راست داشته باشد تا در دیدار حساس برابر کراسنودار روسیه در لیگ اروپا با مشکل مواجه نشود. گزینه بعدی او برای این پست پتار استویانوویچ است که در دیدارهای اخیر فرصت بازی در ترکیب تیمش را نداشته و روی نیمکت یا سکو بوده است. او با توجه به عملکرد خوب محرمی در این هفته‌ها، نتوانسته در سال جدید میلادی حتی یک‌دقیقه هم فرصت بازی برای تیمش را پیدا کند.»

دیناموزاگرب حدود سه‌هفته دیگر در مرحله حذفی لیگ اروپا به مصاف کراسنودار خواهد رفت و با توجه به مصدومیت محرمی، این بازیکن در هر دو مسابقه رفت‌وبرگشت غایب خواهد بود. سایت «24ساتا» با اشاره به این اتفاق معتقد است غیبت این ملی‌پوش ایرانی می‌تواند برای این تیم مشکل‌ساز شود: «درحال حاضر مهم‌ترین معضل تیم غیبت صادق محرمی در جناح راست است و زوران مامیچ کار بسیار سختی برای پر کردن جای خالی او دارد. با توجه به غیبت دوماهه او، سرمربی تیم برای دیدارهای پیش‌رو باید فکری اساسی برای این سمت خط‌د‌فاعی خود داشته باشد و احتمالا مجبور خواهد شد از استویانوویچ به‌جای محرمی استفاده کند؛ اما اینکه این مدافع اسلونیایی تا چه حد بتواند برنامه‌های مامیچ را به‌د‌رستی در زمین پیاده کند مشخص نیست و در دیدارهای آینده نشان خواهد داد آیا جانشینی مناسب برای محرمی است یا خیر.»