تاریخ : Tue 26 Jan 2021 - 05:15
کد خبر : 50830
سرویس خبری : ورزش

فرصتی که قدوس و برنتفورد از دست دادند

فرصتی که قدوس و برنتفورد از دست دادند

سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی برنتفورد در این مسابقه از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش به‌میدان رفت و چند فرصت نسبتا خوب نیز نصیبش شد که درخشش دروازه‌بان حریف مانع از گلزنی او شد.

  به گزارش «فرهیختگان»، برنتفورد در دیدار دشوار خود مقابل لسترسیتی در مرحله چهارم جام حذفی انگلیس نتوانست به روند خوب خود در این رقابت‌ها ادامه دهد و با شکست 3 بر یک از دور مسابقات کنار رفت. سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی برنتفورد در این مسابقه از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش به‌میدان رفت و چند فرصت نسبتا خوب نیز نصیبش شد که درخشش دروازه‌بان حریف مانع از گلزنی او شد. قدوس در این دیدار 79 دقیقه در زمین حضور داشت و از سایت هواسکورد نمره متوسط 6.3 گرفت.

سایت بی‌بی‌سی در گزارش خود از این مسابقه نوشت: «لسترسیتی در مصاف با برنتفورد توانست گل زودهنگام حریف را جبران کرده و مانع از حذف غیرمنتظره خود از جام حذفی شود. این تیم که در لیگ برتر در بالای جدول قرار دارد خیلی زود دروازه خود را باز شده دید، اما در نیمه‌دوم توانستند به بازی برگردند و راهی دور پنجم جام حذفی شدند تا با برایتون دیدار کنند. برنتفورد برای هفتمین‌بار در تاریخ این تورنمنت توسط لسترسیتی از دور مسابقات کنار رفت و از سال 1953 در هیچ‌رقابتی نتوانسته این تیم را شکست دهد. شاگردان توماس فرانک در همان نیمه‌نخست می‌توانستند کار را برای حریف لیگ برتری سخت‌تر کنند، اما ضربات طارق فوسو و سامان قدوس توسط دنی وارد، گلر حریف به‌خوبی مهار شد.»