تاریخ : Sat 23 Jan 2021 - 09:30
کد خبر : 50695
سرویس خبری : ورزش

گلر یوپن، رقیب احتمالی بیرانوند

آنتورپ قطعا یک دروازه‌بان جدید می‌خرد

گلر یوپن، رقیب احتمالی بیرانوند

سایت «فوتبال بلژیک» می‌نویسد: «علیرضا بیرانوند در دیدارهای اخیر تیمش نمایش بهتری نسبت به قبل داشته اما آنتورپ ظاهرا همچنان به‌دنبال خرید یک دروازه‌بان جدید است.

  به گزارش «فرهیختگان»، عملکرد نه‌چندان خوب علیرضا بیرانوند برابر میلشن در نخستین بازی که جانشین ژان بوتز شده بود، سبب شد حتی بحث جدایی او یا خرید یک گلر جدید برای حضور درون دروازه آنتورپ مطرح شود. بااین‌حال این دروازه‌بان ایرانی در دو مسابقه بعدی به‌مراتب بهتر ظاهر شد و تا حدی خیال هواداران این تیم را راحت کرد. بااین‌حال با توجه به اینکه بوتز شاید تا اواخر فصل نتواند به ترکیب تیمش برگردد و گلر سوم این تیم نیز بسیار جوان است، رسانه‌های بلژیکی از تلاش باشگاه آنتورپ برای خرید یک دروازه‌بان جدید خبر می‌دهند.

سایت «فوتبال بلژیک» در این‌باره می‌نویسد: «علیرضا بیرانوند در دیدارهای اخیر تیمش نمایش بهتری نسبت به قبل داشته اما آنتورپ ظاهرا همچنان به‌دنبال خرید یک دروازه‌بان جدید است. بوتز تا هفته‌ها قادر به حضور در زمین نیست و به همین دلیل این باشگاه سراغ گزینه‌های دیگری رفته است. اوتوین دی‌ولف بلژیکی که در یوپن توپ می‌زند در هفته‌های اخیر جایگاه ثابت خود در این تیم را از دست داده و ممکن است در نیم‌فصل راهی آنتورپ شود. تئو دفورنی در هفته‌های اخیر به گلر شماره یک یوپن تبدیل شده و دی‌ولف مدت‌هاست که از روی نیمکت شاهد دیدارهای تیمش است. البته مشکل اصلی در مسیر این انتقال این است که با جدایی او تعداد بلژیکی‌های یوپن به کمتر از حد مجاز می‌رسد و این باشگاه باید نفر جدیدی را جایگزین او کند و شاید در این راه مجبور شود یک بازیکن را با آنتورپ معاوضه کند.»