تاریخ : Thu 21 Jan 2021 - 04:57
کد خبر : 50664
سرویس خبری : ورزش

بودیمیر، کابوس یحیی

سرخ‌ها نگران بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هستند

بودیمیر، کابوس یحیی

زمان 10 روزه تا پایان مهلت پرداخت بدهی بودیمیر حسابی روی مخ بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس رژه می‌رود و برای آنها به دغدغه‌ای تازه تبدیل شده است.

  به گزارش «فرهیختگان»، بعد از اینکه پرسپولیسی‌ها توانستند بعد از 4 تساوی پیاپی در دیدار حساس هفته یازدهم مقابل فولاد با 3 امتیاز زمین مسابقه را ترک کنند در روزهای گذشته فشاری که از سوی رسانه‌ها و هواداران به تیم و باشگاه وارد می‌شد به مراتب کمتر شده است و شاید کسب یک پیروزی دیگر در بازی مقابل آلومینیوم بتواند سرخ‌ها را به‌صورت کلی از بحران خارج کرده و آنها را روی ریل موفقیت بیندازد.

پرسپولیسی‌ها با وجود مشکلاتی که به‌خاطر کمبود بازیکن خصوصا در خط دفاع و حمله دارند امیدوارند که در تعطیلات نیم‌فصل و بعد از باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی لیگ برتر بتوانند با جذب چند مهره کارآمد این نقایص را برطرف کنند و با تیم کامل‌تری پای به نیم‌فصل دوم لیگ برتر بیستم بگذارند. هرچند برخی اخبار این شک و شبهه را بین سرخ‌ها ایجاد کرده که آنها نتوانند در فصل نقل‌وانتقالات به ترمیم تیم بپردازند که این می‌تواند ضربه جبران‌ناپذیری را بر پیکره این تیم وارد کند.

چند صباحی است که پرسپولیسی‌ها در تمرینات و اردوهای قبل از بازی درخصوص پرونده ماریو بودیمیر صحبت می‌کنند و نگرانی خود را از حل‌نشدن این پرونده بروز می‌دهند. می‌دانند تنها درصورت جذب نفرات جدید می‌توانند در لیگ برتر مدعی باشند و در لیگ قهرمانان آسیا بار دیگر شانس خود را امتحان کنند؛ همچنین آنها می‌دانند که عدم‌پرداخت مطالبات این مهاجم کروات باعث بسته شدن پنجره‌های نقل‌وانتقالاتی باشگاه می‌شود و مدام از طریق سرپرست تیم و مربیان پیگیر این موضوع هستند که چه اقداماتی برای حل این مشکل انجام شده است.

البته یحیی گل‌محمدی هم این دل نگرانی را به باشگاه انتقل داده و به اهمیت یارگیری در نیم‌فصل تاکید داشته است اما خبرها حاکی از آن است که فعلا هیچ توفیقی درجهت حل این مشکل حاصل نشده و جعفر سمیعی همچنان درحال تلاش برای بستن این پرونده است.

اما زمان 10 روزه تا پایان مهلت پرداخت بدهی بودیمیر حسابی روی مخ بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس رژه می‌رود و برای آنها به دغدغه‌ای تازه تبدیل شده است.