تاریخ : Wed 20 Jan 2021 - 09:54
کد خبر : 50620
سرویس خبری : ورزش

کریم برای پائوک آماده می‌شود

انصاری‌فرد همچنان در بند مصدومیت

کریم برای پائوک آماده می‌شود

رسانه‌های یونانی از ادامه مصدومیت کریم خبر می‌دهند و به نظر می‌رسد برای دیدار امشب مقابل آپولون اسمیرنیس در جام حذفی همچنان غایب باشد.

  به گزارش «فرهیختگان»، کریم انصاری‌فرد در این فصل رقابت‌های لیگ یونان یکی از بهترین و تاثیرگذارترین بازیکنان مسابقات بوده و گل‌های ارزشمندی برای آاک به ثمر رسانده است. به همین دلیل غیبت او در ترکیب تیمش می‌تواند برای مانولو خیمنز، سرمربی تیم مشکل‌ساز باشد.

او در دیدار روز یکشنبه تیمش برابر آترومیتوس در هفته هفدهم لیگ به‌دلیل مصدومیت در فهرست قرار نداشت. آاک در غیاب مهاجم ایرانی خود به زحمت و با نتیجه 2 بر یک میهمانش را شکست داد و به رده دوم جدول صعود کرد. رسانه‌های یونانی حالا از ادامه مصدومیت او خبر می‌دهند و به نظر می‌رسد برای دیدار امشب مقابل آپولون اسمیرنیس در جام حذفی همچنان غایب باشد.

سایت «اسپورت24» یونان در این باره می‌نویسد: «آاک پس از برتری برابر آترومیتوس از روز دوشنبه تمریناتش را پیگیری کرد اما دمیترو چگرینسکی، نناد کریستیچیچ و کریم انصاری‌فرد که مصدوم بودند به صورت جداگانه تمرینات خود را پیگیری کردند. هر سه این بازیکنان مشغول مداوای آسیب‌دیدگی خود هستند و بعید است بتوانند در جام حذفی آاک را همراهی کنند. با این حال کادر پزشکی تیم در تلاش است تا این نفرات را برای دربی حساس روز یکشنبه مقابل پائوک آماده کند تا خیمنز بتواند از آنها در ترکیب تیمش استفاده کند. نتیجه آزمایش‌ها در آخر هفته مشخص خواهد کرد که آیا انصاری‌فرد و چگرینسکی قادر خواهند بود در این مسابقه حساس و مهم تیم خود را همراهی کنند یا خیر.»