تاریخ : Thu 14 Jan 2021 - 13:55
کد خبر : 50442
سرویس خبری : ورزش


آنتورپ به فکر خرید رقیب برای بیرو

سایت «والفوت» نوشت: اگر ژان بوتز مجبور به انجام عمل جراحی شود، مدیران آنتورپ احتمالا به‌دنبال خرید یک گلر جدید خواهند رفت که این اتفاق اصلا به‌سود علیرضا بیرانوند نیست.

  به گزارش «فرهیختگان»، شرایط علیرضا بیرانوند در آنتورپ پس از نمایش ضعیف او برابر میشلن چندان خوب نیست و حالا رسانه‌های بلژیکی از احتمال خرید یک دروازه‌بان دیگر توسط این تیم خبر می‌دهند. سایت «والفوت» دراین‌باره نوشت: «اگر ژان بوتز مجبور به انجام عمل جراحی شود، مدیران آنتورپ احتمالا به‌دنبال خرید یک گلر جدید خواهند رفت که این اتفاق اصلا به‌سود علیرضا بیرانوند نیست. او در دیدار برابر میشلن روی دو شوت ساده گل خورد و البته این نخستین‌بار نبود که چنین اشتباهاتی انجام می‌داد. این هفته قرار است تکلیف آسیب‌دیدگی بوتز مشخص شود. اگر قرار باشد با استراحت مشکل او برطرف شود 8هفته دور از میادین خواهد بود و درصورتی که نیاز به عمل جراحی باشد حداقل سه‌ماه خانه‌نشین می‌شود. گلر سوم تیم ماتیاس جوان است که تجربه زیادی ندارد و به همین دلیل خرید یک بازیکن جدید در این پست بسیار محتمل به‌نظر می‌رسد.»

ازسوی دیگر رسانه‌های این کشور از پیشنهاد تیم آاک آتن برای به خدمت گرفتن بیرانوند خبر می‌دهند و گفته می‌شود این تیم یونانی خواهان به خدمت گرفتن قرضی این بازیکن تا پایان فصل است که البته آنتورپ چندان با این پیشنهاد موافق نیست اما شاید خرید یک دروازه‌بان جدید شرایط را تغییر دهد!