تاریخ : Sat 09 Jan 2021 - 09:59
کد خبر : 50229
سرویس خبری : ورزش

فرصت خوب برای بیرو

بازتاب بازگشت بیرانوند به ترکیب آنتورپ در روزنامه اسکاتلندی

فرصت خوب برای بیرو

مصدومیت شدید ژان بوتز، رقیب علیرضا بیرانوند برای قرار گرفتن درون دروازه آنتورپ فرصت مناسبی را در اختیار این گلر ایرانی قرار داده تا بتواند توانایی‌هایش را در این تیم بلژیکی به نمایش گذاشته و ثابت کند.

  به گزارش «فرهیختگان»، مصدومیت شدید ژان بوتز، رقیب علیرضا بیرانوند برای قرار گرفتن درون دروازه آنتورپ فرصت مناسبی را در اختیار این گلر ایرانی قرار داده تا بتواند توانایی‌هایش را در این تیم بلژیکی به نمایش گذاشته و ثابت کند که شایسته نیمکت‌نشینی درطول نیم‌فصل نخست نبوده است.

روزنامه هرالد اسکاتلند در این‌باره می‌نویسد: «تیم آنتورپ برای دیدار حساس برابر گلاسکو رنجرز در لیگ اروپا که در ماه آینده برگزار خواهد شد، دچار مشکل شده و ژان بوتز، گلر نخست خود را به‌دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا از دست داده است. این دروازه‌بان 25 ساله در یکی از تمرینات تیمش به‌شدت آسیب دیده و به گفته پزشکان حداقل سه‌ماه قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. به این ترتیب در هر دو دیدار تیمش برابر رنجرز غایب خواهد بود و این اتفاق می‌تواند دردسری برای فرانکی ورکاترن، سرمربی جدید تیم باشد. او احتمالا به‌سراغ علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ایرانی خواهد رفت که تجربه بازی در تیم ملی کشورش و حضور در جام جهانی را نیز دارد. در اکثر دیدارهای این فصل بوتز به‌عنوان دروازه‌بان نخست تیمش حضور داشته، اما حالا مصدوم شده و در این‌باره می‌گوید: «سال 2021 برای من خوب شروع نشد و باید برای چند هفته تمریناتم را کنار گذاشته و به درمان مصدومیتم بپردازم. دوران سختی برایم خواهد بود.» او به‌جز دو مسابقه این فصل در تمام مسابقات آنتورپ حضور داشته و حالا این فرصت دراختیار بیرانوند است تا شاید بتواند جای خالی او را پر کند. ازسوی دیگر این تنها معضل سرمربی جدید این تیم نیست. پیش از این نیز دیدیه لامکل، مهاجم این تیم که به‌دنبال جدایی از باشگاه و حضور در پاناتینایکوس است، در تمرین تیم با لباس اندرلخت حاضر شد و ورکاترن مجبور شد با او برخورد کند.»

باتوجه به این شرایط شانس خوبی دراختیار بیرانوند قرار گرفته است و او همزمان با رفتن ایوان لکو که ظاهرا اعتقاد چندانی به گلر ایرانی‌اش نداشت، این فرصت را پیدا کرده تا در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود. به این ترتیب او هم می‌تواند به هواداران آنتورپ ثابت کند که شایستگی پوشیدن پیراهن شماره یک تیمش را دارد و هم نشان دهد که مشکل لکو با او شاید چندان هم فنی نبوده است.