تاریخ : Sun 03 Jan 2021 - 15:58
کد خبر : 49982
سرویس خبری : دانشگاه

ترور واقعیت شهید سلیمانی در اینستاگرام

محمدمهدی طهرانچی:

ترور واقعیت شهید سلیمانی در اینستاگرام

اینستاگرام تصویر حاج قاسم را از صفحه‌ها پاک می‌کند چون تاب دیدن نام یک مسلمان ایرانی بر قلل رفیع عزت و آزادگی را ندارد و می‌خواهد یاد شهید عزیز ما را از دل‌های مردم منطقه پاک کند. آنان که ادعای آزادی و حقوق بشرشان گوش فلک را کرده است، حتی یاد و تصویر حاج قاسم را برنمی‌تابند.

 به گزارش «فرهیختگان»، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در یادداشتی پیرامون اعمال محدودیت‌های عجیب اینستاگرام در پست‌های مربوط به شهدای مقاومت نوشت:

 دیروز وقتی خواستم با یک استوری در اینستاگرام، یاد حاج قاسم عزیز را در سالگرد شهادتش گرامی بدارم، یک بار دیگر معنای استیلای نظام سلطه بر فرهنگ جهانی را با همه وجود لمس کردم.

نظامی که حتی چشم دیدن نام و تصویر عاملان اقتدار و عزت‌مان را ندارد، قلدرمابانه می‌گوید باید مانند من بیاندیشید و از هرچه سیاهی‌های نظام سلطه را نشان می‌دهد، دوری کنید.

اینستاگرام تصویر حاج قاسم را از صفحه‌ها پاک می‌کند چون تاب دیدن نام یک مسلمان ایرانی بر قلل رفیع عزت و آزادگی را ندارد و می‌خواهد یاد شهید عزیز ما را از دل‌های مردم منطقه پاک کند.

آری آنان که ادعای آزادی و حقوق بشرشان گوش فلک را کرده است، حتی یاد و تصویر حاج قاسم را برنمی‌تابند، اف بر این نفاق عظیم.

حاج قاسم، سردار عزیز!

تو به ما یاد داده‌ای که برای عزتمند بودن باید از مرزها گذشت و در فرامزها هم قوی بود. حالا که برای برپا داشتن یاد و مکتب تو باید در فرامرزهای فضای مجازی بجنگیم، این آموخته‌ات را با تمام وجود درک می‌کنیم.

مکتب سلیمانی زنده است و دشمن هرچه بیشتر تلاش کند که نامی از او بر تارک تاریخ نماند، مرام او ماندگارتر خواهد شد چرا که یاد و نام حاج قاسم تا ابد بر لوح دل‌ها ثبت خواهد شد.