تاریخ : Sat 02 Jan 2021 - 10:00
کد خبر : 49914
سرویس خبری : ورزش

مصدومیت طارمی جدی نیست

مصدومیت طارمی جدی نیست

نتایج تست‌های انجام‌شده روی پای طارمی نشان می‌دهد او مشکل حادی ندارد و می‌تواند تمریناتش را درکنار سایر بازیکنان تیم انجام دهد. به این ترتیب او برای دیدار یکشنبه‌شب آماده است.

  به گزارش «فرهیختگان»، مهدی طارمی پس از درخشش با پیراهن پورتو برابر گیمارش در اواخر بازی دچار مصدومیت شد تا هواداران و کادرفنی تیمش را نگران کند. با توجه به درخشش او در این تیم در هفته‌های اخیر این آسیب‌دیدگی می‌توانست وقفه‌ای در پیشرفت او ایجاد کند اما حالا روزنامه «اوجوگو» از جدی‌نبودن مصدومیت این مهاجم ایرانی خبر داده و نوشته است: «طارمی در اواخر دیدار برابر گیمارش از ناحیه پای راست دچار مصدومیت شد و تردیدهایی درباره حضور او در مصاف با موریرنزه وجود داشت.

پورتو یکشنبه‌شب در لیگ به مصاف این تیم خواهد رفت و کادر پزشکی تیم تلاش داشت تا این ملی‌پوش ایرانی را برای این مسابقه آماده کند. نتایج تست‌های انجام‌شده روی پای طارمی نشان می‌دهد او مشکل حادی ندارد و می‌تواند تمریناتش را درکنار سایر بازیکنان تیم انجام دهد. به این ترتیب او برای دیدار یکشنبه‌شب آماده است اما وضعیت په‌په مشخص نیست و حتی شاید در دیدار با بنفیکا نیز غایب باشد. این مدافع باتجربه به‌تازگی به ترکیب تیمش اضافه شده بود و مصدومیت دوباره او می‌تواند باعث شود زمانی زیادی را دور از میادین باشد. غیبت په‌په می‌تواند دردسرهای سرجیو کونسیسائو برای چیدن ترکیب تیمش را بیشتر کند اما در این میان دراختیار داشتن طارمی خبر خوبی برای این مربی است. این مهاجم ایرانی در هفته‌های اخیر بهترین فرم خود را از زمان پیوستن به این باشگاه در تابستان گذشته داشته و سرمربی تیم با قرار دادن زوج او و موسی مارگا در زمین نتایج خوبی کسب کرده است. این تغییر خیلی زود جواب داد و پورتو روند روبه‌رشدی پیدا کرد که حاصل درخشش این دو بازیکن در زمین بود. تشکیل این زوج خطرناک در دیدارهای اخیر به کمک پورتو آمده و البته در ادامه فصل می‌تواند به تیم کمک کند تا شرایطش را در لیگ بهتر کرده و به دفاع از عنوان قهرمانی‌اش امیدوارتر شود. طارمی که در ابتدای فصل از ریو‌آوه خریداری شد در 5بازی اخیر پورتو اثرگذاری زیادی داشته است و با گلزنی، ارسال پاس‌گل و گرفتن پنالتی یکی از ارکان موفقیت اژدهاها در روزهای پایانی سال2020 بود. پورتو با کمک او و مارگا توانست سوپرجام پرتغال را از بنفیکا ببرد و با روحیه‌ای خوب به استقبال سال2021 رفت.»