تاریخ : Thu 31 Dec 2020 - 04:27
کد خبر : 49839
سرویس خبری : ورزش

زاهدی سورپرایز لیگ اوکراین

سومین بازیکن برتر و بهترین مهاجم لیگ

زاهدی سورپرایز لیگ اوکراین

سورپرایز امسال لیگ شهاب زاهدی، مهاجم المپیک‌دونتسک بود که عملکرد درخشانی در ترکیب تیمش داشت. بدون هیچ تردیدی او یکی از بهترین‌های لیگ در این فصل بوده و تاثیر زیادی در تیمش داشته است.

  به گزارش «فرهیختگان»، شهاب زاهدی در نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ اوکراین نمایش قابل‌قبولی در ترکیب المپیک‌دونتسک ارائه کرد و حالا در نظرسنجی‌ای که از مربیان و کاپیتان‌ها درباره بهترین بازیکنان این لیگ در نیمه نخست فصل صورت گرفته با 91امتیاز در رتبه سوم قرار گرفته است.

سایت اسپورت اوکراین درباره این نظرسنجی نوشته است: «تیم‌های بالانشین لیگ اوکراین در نیم‌فصل نخست تلاش داشتند با ارائه فوتبالی جذاب و زیبا هم بتوانند هواداران خود را راضی کنند و هم نتایج خوبی کسب کنند.در پایان نیم‌فصل اول مربیان و کاپیتان‌های تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها بهترین‌ها تا این برهه از فصل را انتخاب کرده‌اند که در رتبه نخست تسیگانکوف با 197امتیاز قرار دارد و در رده‌های بعدی نیز تایسون با 112امتیاز و شهاب زاهدی با 91امتیاز قرار دارند.»

همچنین سایت «فوتبال» اوکراین نیز در آستانه سال نوی میلادی بهترین‌های این لیگ در هر پست را انتخاب کرده که زاهدی عنوان بهترین مهاجم نوک در این فصل را کسب کرده است. این سایت در تشریح این انتخاب نوشته است: «سورپرایز امسال لیگ شهاب زاهدی، مهاجم المپیک‌دونتسک بود که عملکرد درخشانی در ترکیب تیمش داشت. بدون هیچ تردیدی او یکی از بهترین‌های لیگ در این فصل بوده و تاثیر زیادی در تیمش داشته است. او حالا یکی از مدعیان کسب عنوان آقای‌گلی لیگ است و مشتریان خوبی هم دارد. زاهدی فصل پیش در 23مسابقه تنها 6گل زد اما حالا درحالی که تنها 11هفته از لیگ سپری شده موفق شده 8بار دروازه حریفان را باز کند. حتی این احتمال وجود دارد که او در ژانویه راهی باشگاه جدیدی شود.»