تاریخ : Wed 30 Dec 2020 - 08:18
کد خبر : 49776
سرویس خبری : ورزش

بفرمایید پنالتی

بازی عجیب سپاهان و ماشین‌سازی ۵ پنالتی داشت

بفرمایید پنالتی

جالب این بود که قاضی دیدار سپاهان و ماشین‌سازی ۵مرتبه به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید و باعث شد یک اتفاق نادر در تاریخ لیگ برتر رخ بدهد.

  به گزارش «فرهیختگان»،رقابت‌های لیگ برتر با انجام ۲ بازی از دیروز آغاز شد و البته این بازی‌ها درقالب ۲هفته نهم و دهم برگزار شد که در این بازی‌ها در ابتدا ماشین‌سازی از هفته دهم در تبریز میزبان سپاهان بود که با تساوی پرگل 3-3 به پایان رسید، اما جالب این بود که قاضی این میدان ۵مرتبه به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید و باعث شد یک اتفاق نادر در تاریخ لیگ برتر رخ بدهد.

داور پنالتی گرفتن‌های خود را از دقیقه ۲۳ و به‌نفع سپاهان آغاز کرد و این ضربه را شهباززاده به گل اول بازی تبدیل کرد. در ادامه در دقیقه ۳۵ سانتر شهباززاده را ولسیانی به گل دوم بازی و تیمش تبدیل کرد. اما این گل ۳دقیقه بعد با پنالتی دقیقه ۳۸ پیمان بابایی برای ماشین‌سازی جبران شد.

این پایان کار نبود و داور میدان یک‌بار دیگر در دقیقه ۴۴ برای سپاهان اعلام پنالتی کرد که توسط شهباززاده به گل تبدیل شد و ۲بار هم در نیمه دوم و در دقایق ۵۸ و ۷۶ برای ماشین‌سازی پنالتی گرفت که پنالتی اول را نیازمند مهار کرد و بابایی در ریباند به گل تبدیل کرد و ضربه بعدی را بازهم بابایی زد تا در این دیدار هت‌تریک کرده باشد‌‌.

در دیگر دیدار که از هفته نهم برگزار شد هم سایپا مقابل صنعت نفت با تساوی یک-یک متوقف شد تا تیم میهمان موقتا صدرنشین لیگ شود.