تاریخ : Tue 29 Dec 2020 - 09:58
کد خبر : 49713
سرویس خبری : ورزش

عابدزاده بهترین گلر آسیا شد

اوبلاک، ناواس، بکر و اونانای درجمع بهترین‌های قاره‌ها

عابدزاده بهترین گلر آسیا شد

بهترین گلر کنونی فوتبال آسیا امیر عابدزاده است که در تیم‌ملی ایران و باشگاه ماریتیمو پرتغال بازی می‌کند. او سابقه حضور در تیم‌های پایه برنتفورد و تاتنهام را دارد و در لیگ آمریکا نیز حضور داشته است.

  به گزارش «فرهیختگان»،سایت 90min در گزارشی به‌سراغ بهترین گلرهای حال حاضر در فوتبال دنیا رفته و بهترین دروازه‌بان فعلی هر قاره را معرفی کرده که انتخاب این سایت در قاره آسیا، امیر عابدزاده است که هم‌اکنون در ماریتیمو پرتغال بازی می‌کند و درخشش خوبی در لیگ پرتغال داشته است. این سایت در توضیح این انتخاب آورده است: «بهترین گلر کنونی فوتبال آسیا امیر عابدزاده است که در تیم‌ملی ایران و باشگاه ماریتیمو پرتغال بازی می‌کند. او سابقه حضور در تیم‌های پایه برنتفورد و تاتنهام را دارد و در لیگ آمریکا نیز حضور داشته است. با این حال این روزها در لیگ پرتغال یکی از بهترین‌ دروازه‌بان‌ها محسوب می‌شود. عملکرد خوب او باعث شد کارلوس کی‌روش او را برای حضور در فهرست تیم‌ملی ایران برای جام‌جهانی 2018 انتخاب کند.»

این سایت در ادامه گزارش خود به معرفی دیگر گلرهای برتر قاره‌های مختلف پرداخته است. بین گلرهای آفریقایی آندره اونانای کامرونی که در آژاکس بازی می‌کند انتخاب شده است. یان اوبلاک، دروازه‌بان اتلتیکومادرید نیز به‌عنوان بهترین شماره یک اروپا معرفی شده و بین گلرهای آمریکای‌مرکزی و کونکاکاف نیز نام کیلور ناواس دیده می‌شود. این عنوان در آمریکای‌جنوبی به آلیسون بکر، دورازه‌بان برزیلی لیورپول رسیده است.