تاریخ : Sat 26 Dec 2020 - 16:03
کد خبر : 49595
سرویس خبری : دانشگاه

موافقت با راه‌اندازی 3 سرای دانشگاه آزاد استان‌های زنجان، گیلان و پارک علم و فناوری

در شورای مدیریت فعالیت‌های دانش‌بنیان صورت گرفت

موافقت با راه‌اندازی 3 سرای دانشگاه آزاد استان‌های زنجان، گیلان و پارک علم و فناوری

جلسه شورای مدیریت فعالیت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی به صورت ویدئو وبینار برگزار شد.

 به گزارش «فرهیختگان»، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، هشتمین جلسه شورای مدیریت فعالیت های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور دکتر احسان شیرنگی مدیرکل اقتصاد دانش بنیان و توسعه سرمایه گذاری دانش بنیان، دکتر قباد بهزادی پور مدیرکل اداره کارآفرینی و مراکز رشد، دکتر علی رئیس پور اداره کل ایجاد توسعه آموزش های فناوری و خلاقیت و رؤسای واحدهای رشت و زنجان به صورت وبینار برگزار شد.

در ابتدای این جلسه طرح های کسب و کار سراهای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای زنجان و رشت مورد بررسی قرار گرفت و دکتر علیرضا فیروزفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان به ارائه توضیحاتی در خصوص «سرای فناوری و نوآوری صنایع فلزی و معدنی زنجان» پرداخت.

در ادامه این جلسه با طرح سرای فناوری و نوآوری صنایع فلزی و معدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان موافقت و مقرر شد اصلاحات مطرح شده انجام و جهت بررسی به دبیرخانه شورای مدیریت اقتصاد دانش بنیان ارائه شود.

همچنین در این جلسه دکتر محمد دوستار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت به ارائه جزئیاتی از سرای نوآوری «صنایع تبدیلی و تکمیلی در حوزه کشاورزی و غذایی پرداخت.

اعضای شورای مدیریت فعالیت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی دراین جلسه با تغییر نام سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با عنوان «صنایع تبدیلی و تکمیلی در حوزه کشاورزی و غذایی» موافقت کردند و مقرر شد اصلاحات لازم در طرح کسب و کار انجام و به دبیرخانه شورای مدیریت اقتصاد دانش بنیان ارائه شود.

در این جلسه مدیران کل معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی نیز به بیان دیدگاه خود درباره طرح توجیهی سراهای نوآوری زنجان و رشت پرداختند و ضمن استقبال از طرح های ارائه شده، نکات مهمی را در زمینه رفع نواقص مطرح کردند.

همچنین در این جلسه موضوع سرای نوآوری توسعه تجاری سازی پارک علم و فناوی دانشگاه آزاد اسلامی مورد تأیید قرار گرفت.