تاریخ : Wed 23 Dec 2020 - 09:51
کد خبر : 49451
سرویس خبری : ورزش

جدایی حسینی در زمستان

مدافع ایرانی ترابزون در لیست مازاد قرار گرفت

جدایی حسینی در زمستان

مجید حسینی و گاستون کامپی دو بازیکن دیگری هستند که به‌نظر می‌رسد از خط‌دفاعی این تیم جدا می‌شوند و در نیم‌فصل دوم برای تیم دیگری توپ خواهند زد. آوچی احتمالا برای تقویت خط‌دفاعی خود حداقل یک مدافع جدید به خدمت خواهد گرفت.

به گزارش «فرهیختگان»، تغییرات روی نیمکت ترابزون‌اسپور و حضور عبدالله آوجی به‌عنوان سرمربی جدید این تیم می‌توانست اتفاق مثبتی برای مجید حسینی در این باشگاه باشد تا دوباره به ترکیب اصلی تیمش برگردد اما ظاهرا دوران حضورش در این باشگاه ترکیه‌ای به روزهای پایانی نزدیک شده و احتمالا در ژانویه راهی تیم جدیدی خواهد شد.

حسینی پس از مدتی مصدومیت به‌تدریج شرایط بازگشت به میادین را پیدا کرد اما در هفته‌های اخیر کمتر مورد توجه سرمربی این تیم قرار گرفته و بازی‌های تیمش را از روی نیمکت نظاره می‌کند. رسانه‌های ترکیه‌ای از تصمیم ترابزون برای فروش او در زمستان خبر می‌دهند چراکه پس از فعال‌شدن بند تمدید یک‌ساله قرارداد او، این مدافع ایرانی در پایان این فصل به‌عنوان بازیکن آزاد می‌تواند راهی تیم دیگری شود و به همین دلیل ترابزون قصد دارد با فروش او در نیم‌فصل، درآمدی کسب کند.

روزنامه «گازتا داگما» در این ‌باره نوشت: «ترابزون در 5دیدار اخیر خود با عبدالله آوجی موفق به کسب 11امتیاز شده و امیدوار است با تغییراتی که در نیم‌فصل در تیم خود ایجاد می‌کند، شرایط بهتری پیدا کند. آنها احتمالا زمستان شلوغی را پیش‌رو دارند و با فروش برخی بازیکنان، بودجه لازم را برای خریدهای جدید فراهم می‌کنند و ازسوی دیگر نیز کمی از هزینه‌های باشگاه را کاهش خواهند داد. پلازا و دیاباته دو بازیکنی هستند که به احتمال زیاد این باشگاه را ترک خواهند کرد. پلازای اکوادوری درحالی به‌صورت قرضی راهی این تیم شد که با مصدومیت مواجه بود و در این فصل تنها 45دقیقه فرصت بازی داشته است. مجید حسینی و گاستون کامپی دو بازیکن دیگری هستند که به‌نظر می‌رسد از خط‌دفاعی این تیم جدا می‌شوند و در نیم‌فصل دوم برای تیم دیگری توپ خواهند زد. آوچی احتمالا برای تقویت خط‌دفاعی خود حداقل یک مدافع جدید به خدمت خواهد گرفت.»