تاریخ : Sun 20 Dec 2020 - 10:01
کد خبر : 49321
سرویس خبری : ورزش

فرانس واروش مشتری جدید زاهدی

فرانس واروش مشتری جدید زاهدی

به‌تازگی سرگئی ربروف، سرمربی تیم فرانس واروش مجارستان به خرید شهاب زاهدی علاقه‌مند شده و ممکن است به‌زودی پیشنهادی برای خرید او ارائه دهد.

به گزارش «فرهیختگان»، درخشش شهاب زاهدی در لیگ اوکراین باعث شده شایعات زیادی درباره احتمال جدایی او از تیم المپیک دونتسک مطرح شود. از دو تیم شاختار دونتسک و دینامو کی‌یف به‌عنوان اصلی‌ترین مشتریان این مهاجم ایرانی نام برده می‌شود اما حالا رسانه‌های اوکراین از یک پیشنهاد خارجی برای او خبر می‌دهند.

سایت «اسپورت» اوکراین در این باره نوشت: «مهاجم 25 ساله المپیک دونتسک به‌قدری در نیم‌فصل نخست خوب کار کرده است که حالا نه‌تنها در بین تیم‌های بزرگ اوکراینی مشتریان خوبی دارد، بلکه از خارج از اوکراین نیز پیشنهادهایی دریافت کرده است. به‌تازگی سرگئی ربروف، سرمربی تیم فرانس واروش مجارستان به خرید شهاب زاهدی علاقه‌مند شده و ممکن است به‌زودی پیشنهادی برای خرید او ارائه دهد. در دوماه گذشته این مربی اوکراینی به‌همراه تیمش در لیگ قهرمانان اروپا با دینامو کی‌یف هم‌گروه بود و به‌دقت دیدارهای این تیم را آنالیز کرده و از سوی دیگر عملکرد این مهاجم توانمند را نیز از نزدیک زیرنظر داشته است. واروش درحال‌حاضر به‌دنبال یک مهاجم با مشخصات زاهدی است که هم تکنیکی باشد و هم با سرعت بالای خود بتواند مدافعان حریف را پشت سر بگذارد. پیش از این اخباری مبنی‌بر علاقه دینامو برای خرید این مهاجم منتشر شده بود و حالا این تیم مجارستانی هم به جمع مشتریان او اضافه شده است. زاهدی در نیم‌فصل نخست لیگ اوکراین با 8 گل زده در 11 بازی در صدر جدول گلزنان لیگ قرار دارد و یکی از بهترین‌های این فصل تیمش بوده است.»