تاریخ : Sun 20 Dec 2020 - 10:02
کد خبر : 49320
سرویس خبری : ورزش

مدیر فنی آنتورپ: لکو در مساله گلرها ورود نمی‌کند

مدیر فنی آنتورپ: لکو در مساله گلرها ورود نمی‌کند

سرمربی کروات آنتورپ این گلر ایرانی را یکی از عوامل باخت تیمش در این دیدار عنوان کرد که معمولا چنین واکنشی از یک مربی حرفه‌ای سر نمی‌زند.

به گزارش «فرهیختگان»، علیرضا بیرانوند برای نخستین‌بار در این فصل مقابل بروژ در ترکیب اصلی آنتورپ به میدان رفت که البته این مسابقه برای او حواشی زیادی را به‌دنبال داشت و حتی با انتقاد عجیب ایوان لکو، سرمربی تیم نیز روبه‌رو شد. سرمربی کروات آنتورپ این گلر ایرانی را یکی از عوامل باخت تیمش در این دیدار عنوان کرد که معمولا چنین واکنشی از یک مربی حرفه‌ای سر نمی‌زند.

سایت «فوتبال پرمیر» بلژیک درباره این اتفاقات نوشت: «آیا واقعا تیم آنتورپ این روزها با بحران دروازه‌بانی روبه‌رو است؟ ایوان لکو در دو مسابقه برابر تاتنهام و بروژ از علیرضا بیرانوند درون دروازه استفاده کرد اما پس از اتفاقاتی که رخ داد او دوباره نیمکت‌نشین شد. ژان بوتز حالا دوباره جایگاه خود را پس‌گرفته و در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفته، با این حال این شرایط برای باشگاه کمی کسل‌کننده شده است.» اسون ژاکو، مدیر فنی تیم درباره این مشکلات و حواشی در تیم گفت: «ایوان لکو ترجیح می‌دهد خود را درگیر این حواشی نکند. پرداختن بیش از حد به این مساله کمکی به حل موضوع نمی‌کند و چنین اتفاقاتی در یک تیم فوتبال طبیعی است. البته من شنیده‌ام که سرمربی تیم دوست ندارد از کسی انتقاد کند و بازیکنی را مقصر ناکامی تیمش نمی‌داند. بیرانوند هم مانند بوتز یک دروازه‌بان حرفه‌ای است و شرایط باشگاه را درک می‌کند. این موضوعات هم تمام می‌شود. به عقیده من حضور دو گلر خوب در یک تیم لازم است و به موفقیت آنتورپ کمک می‌کند. شاید خرید یک گلر بلژیکی برای نفر ذخیره در این پست راهکار برخی افراد باشد اما این موضوع اصلا در برنامه‌های ما نیست.»