تاریخ : Wed 16 Dec 2020 - 03:11
کد خبر : 49163
سرویس خبری : ورزش

پیشنهاد برای زاهدی؟ استقبال می‌کنیم

واکنش رئیس المپیک به جدایی احتمالی مهاجم ایرانی:

پیشنهاد برای زاهدی؟ استقبال می‌کنیم

رئیس باشگاه المپیک دونتسک گفت: درباره شهاب زاهدی باید بگویم که فعلا هیچ پیشنهاد رسمی‌ای به‌دست ما نرسیده است اما قطعا اگر تیمی خواهان به‌خدمت گرفتن او باشد و پیشنهاد قابل‌توجهی ارائه بدهد، با آنها مذاکره خواهیم کرد.

به گزارش «فرهیختگان»،  شهاب زاهدی در رقابت‌های این فصل لیگ اوکراین عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و در پایان نیم‌فصل نخست با به ثمر رساندن 8گل در صدر جدول آقای گل‌های این مسابقات قرار گرفته است. این مهاجم ایرانی اگر چه آخرین دیدار تیمش در لیگ را به‌دلیل ابتلا به کرونا از دست داد اما همچنان بهترین گلزن این مسابقات است.

درخشش او در ترکیب المپیک دونتسک سبب شده رسانه‌های این کشور از پیشنهادهای تیم‌های مدعی این کشور ازجمله دینامو کی‌یف و شاختار دونتسک برای به‌خدمت گرفتن او خبر بدهند که البته هنوز هیچ‌چیزی قطعی نشده است.

ولادیسلاو گلزین، رئیس باشگاه المپیک دونتسک در گفت‌وگویی درباره شرایط تیمش و همچنین احتمال جدایی زاهدی در پنجره نقل‌وانتقالات پیش رو گفت: «خوشبختانه در پایان دور رفت در وضعیت خوبی قرار داریم و توانسته‌ایم به هدف خود که قرار گرفتن بین 4 تیم برتر لیگ است، دست پیدا کنیم. در برخی پست‌ها نیاز به تقویت تیم داریم و احتمالا در ژانویه خریدهایی خواهیم داشت، فعلا مشغول مذاکره با نفرات مدنظرمان و مدیربرنامه‌های آنها هستیم. درباره شهاب زاهدی هم باید بگویم که فعلا هیچ پیشنهاد رسمی‌ای به‌دست ما نرسیده است اما قطعا اگر تیمی خواهان به‌خدمت گرفتن او باشد و پیشنهاد قابل‌توجهی ارائه بدهد، با آنها مذاکره خواهیم کرد. این طبیعی است هر بازیکنی که با پیشنهاد خوبی از تیم‌های بزرگ مواجه شود به آن توجه کنیم و بهترین تصمیم را درباره او بگیریم. از چند تیم خارجی تماس‌هایی داشته‌ایم اما از تیم‌های اوکراینی هیچ‌پیشنهادی نرسیده است.»
او همچنین درباره غیبت زاهدی در مسابقه قبلی این تیم برابر لفیف گفت: «او در این دیدار می‌توانست خیلی به ما کمک کند و غیبتش کاملا در زمین مسابقه حس می‌شد. متاسفانه کمی مریض بود و مجبور شدیم به او استراحت بدهیم تا شرایطش بهتر شود.»
مهاجم ایرانی تیم المپیک در این فصل یکی از بهترین‌های لیگ اوکراین بوده و مورد تمجید کارشناسان فوتبال این کشور نیز قرار گرفته است. یوری ورنیدوب، مربی اوکراینی درباره بهترین‌های لیگ این کشور در نیم‌فصل نخست گفت: «به‌نظرم زابارنی نمایش خوبی درطول این مدت داشته است اما نباید از عملکرد شهاب زاهدی غافل شد. او در المپیک دونتسک یک مهاجم گلزن بود که توانست تیمش را به رده‌های بالای جدول برساند و یکی از بهترین‌های لیگ تا اینجای فصل بوده است. همچنین به نظرم تروبین هم یکی از بازیکنان موثر نیم‌فصل نخست بود.»