تاریخ : Sat 12 Dec 2020 - 09:39
کد خبر : 49001
سرویس خبری : ورزش

ویسل کوبه، تیم موردعلاقه پرسپولیسی‌ها

آنالیزورهای یحیی فینالیست‌های شرق آسیا را زیرنظر گرفتند

ویسل کوبه، تیم موردعلاقه پرسپولیسی‌ها

شنیده می‌شود که پرسپولیسی‌ها با تماشای دیدار‌های نیمه‌نهایی متفق‌القول بر این باور هستند که برای آنها دیدار با ویسل کوبه ژاپن به‌مراتب بهتر از جدال با اولسان هیوندای کره جنوبی است و برای این انتخاب‌شان هم دلایلی دارند.

به گزارش «فرهیختگان»، با اینکه کادرفنی قرمز‌ها در این مدت نیم‌نگاهی به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق داشتند، اما با رسیدن این بازی‌ها به مراحل حذفی و مشخص شدن چهره تیم‌های قدرتمندتر، آنها با دقت بیشتری این بازی‌ها را زیرنظر گرفتند و حتی مرحله نیمه‌نهایی این بازی‌ها را در هتل محل برگزاری اردو به دقت تماشا کردند و نقاط ضعف و قوت این تیم‌ها را زیرنظر داشتند. سرخ‌ها که فرصت خوبی برای شناخت کامل از رقیب‌شان در فینال لیگ قهرمانان آسیا دراختیار دارند، این روزها از هیچ تلاشی برای شناخت بیشتر رقیب‌شان در فینال دریغ نمی‌کنند تا شانس خود را برای پیروزی در این دیدار بالاتر ببرند. با مشخص شدن چهره 2 تیمی که نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا را در منطقه شرق آسیا برگزار می‌کنند، نظرسنجی‌های زیادی در سایت‌ها و فضای مجازی به‌راه افتاده که نظر فوتبال‌دوستان ایرانی را درخصوص حریف پرسپولیس در فینال آسیا جویا شوند و جالب است که این نظرسنجی‌ها نتایج متفاوتی داشته است.

 نظر یحیی و پرسپولیسی‌ها روی کدام تیم است؟

با اینکه یحیی گل‌محمدی و سایر پرسپولیسی‌ها این روزها در اظهارنظرهای رسمی اعلام کرده‌اند که برایشان تفاوتی ندارد در فینال با کدام تیم دیدار کنند، اما به‌نظر می‌رسد آنها هم مانند همه فوتبال‌دوستان ایرانی، علاقه‌مند این هستند که با تیمی روبه‌رو شوند که شانس‌شان برای قهرمانی را بیشتر کند. در این خصوص شنیده می‌شود که پرسپولیسی‌ها با تماشای دیدار‌های نیمه‌نهایی متفق‌القول بر این باور هستند که برای آنها دیدار با ویسل کوبه ژاپن به‌مراتب بهتر از جدال با اولسان هیوندای کره جنوبی است و برای این انتخاب‌شان هم دلایلی دارند. یکی از مهم‌ترین دلایل سرخ‌ها این است که بعد از جدال‌هایی که با ژاوی در رقابت‌های آسیایی داشته‌اند، این‌بار درمقابل اینیستا قرار بگیرند و این موضوع باعث شود که انگیزه‌شان برای خودنمایی درمقابل این بازیکن اسبق بارسلونا بالاتر برود. البته این مهم درصورتی رخ می‌دهد که این بازیکن از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده و به دیدار فینال برسد. ازسوی دیگر سرخ‌ها بر این باورند که چون این تیم ژاپنی 120 دقیقه در نیمه‌نهایی بازی کرده، از قدرت بدنی پایین‌تری برخوردار است و سرخ‌ها می‌توانند از این تحلیل بدنی استفاده کرده و خودشان را بر حریف‌شان تحمیل کنند.

از پرکارترین افرادی که این روزها هرکدام به‌نوعی برای موفقیت پرسپولیس در فینال آسیایی تلاش می‌کنند، باید به آنالیزورهای سرخ اشاره کرد که در این روزها به‌صورت شبانه‌روزی درحال تحلیل تیم‌های شرق آسیا هستند و تقریبا تمامی بازی‌ها را از مرحله گروهی پیگیری کرده‌اند و تیم‌های قدرتمندتر را با دقت بیشتری زیرنظر گرفته‌اند. آنها بعد از حضور 2 تیم اولسان هیوندای کره‌جنوبی و ویسل کوبه ژاپن، اقدام به آنالیز کامل این تیم‌ها کرده‌اند و حتی ضربات کرنر، ایستگاهی و پنالتی‌های این تیم‌ها را نیز به‌دقت مورد ارزیابی قرار داده‌اند تا با توپی پر پای به جدال فینال بگذارند. خانبان و عسگری 2 آنالیزور این روزهای پرسپولیس هستند که مشغول رصد حریف احتمالی سرخ‌ها در فینال هستند و تمامی اطلاعات به‌دست آمده را به یحیی گل‌محمدی و حمید مطهری منتقل می‌کنند.