تاریخ : Wed 09 Dec 2020 - 20:15
کد خبر : 48951
سرویس خبری : سیاست

آیت‌الله یزدی منشأ خدمات ارزشمند به نظام و مردم بودند

دکتر ولایتی:

آیت‌الله یزدی منشأ خدمات ارزشمند به نظام و مردم بودند

آیت‌الله یزدی پس از پیروزی انقلاب نیز در مسئولیت‌های مختلف ازجمله عضویت و ریاست مجلس خبرگان، عضو فقهای شورای نگهبان، ریاست قوه‌قضائیه، امامت‌جمعه تهران و... آثار ماندگاری را از خود برجای گذارد و منشأ خدمات ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف بود.

به گزارش «فرهیختگان»، دکتر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با انتشار پیامی، ارتحال آیت‌الله یزدی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: «ارتحال یار دیرین امام(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، آیت‌الله یزدی که عمر شریف خویش را قبل از پیروزی انقلاب در نهضت مبارزه با رژیم ستمشاهی و پس از آن در راه خدمت به نظام و مردم به‌کار گرفت موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

 ایشان در دوران نهضت اسلامی بارها طعم تبعید و زندان را تحمل کرد و پس از پیروزی انقلاب نیز در مسئولیت‌های مختلف ازجمله عضویت و ریاست مجلس خبرگان، عضو فقهای شورای نگهبان، ریاست قوه‌قضائیه، امامت‌جمعه تهران و... آثار ماندگاری را از خود برجای گذارد و منشأ خدمات ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف بود.

اینجانب درگذشت حضرت آیت‌الله یزدی را به مقام معظم رهبری، ملت شریف، علما، روحانیت معزز و حوزه‌های علمیه، شاگردان و علاقمندان و بیت معظم تسلیت عرض نموده، علو درجات را برای ایشان از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم.»