تاریخ : Wed 02 Dec 2020 - 09:22
کد خبر : 48651
سرویس خبری : ورزش

هدف ما فقط برتری برابر فاینورد است

محرمی در گفت‌وگو با روزنامه کروات: در ابتدای راه هستم

هدف ما فقط برتری برابر فاینورد است

همه تمرکز تیم روی این بازی موفقیت در آن است و می‌خواهیم با برتری در این دیدار خیال‌مان را از صعود راحت کنیم. فاینورد از تیم‌های باسابقه و بزرگ فوتبال هلند است.

به گزارش «فرهیختگان»، صادق محرمی یکی از لژیونرهای ایرانی است که کمتر موردتوجه رسانه‌ها قرار دارد و بی‌سروصدا کارش را در تیم دینامو زاگرب کرواسی انجام می‌دهد. روزنامه جوتارنجی کرواسی به‌سراغ این مدافع ایرانی رفته و درباره حضورش در فوتبال کرواسی و پیشرفتش در سال‌های اخیر با او گفت‌وگو کرده است. این روزنامه در مطلب خود آورده است: «صادق محرمی یکی از بهترین‌های تیمش در دیدار هفته گذشته برابر وولفسبورگر در لیگ اروپا بود. او اگرچه در دقایق اولیه بازی چند اشتباه داشت، اما در ادامه بهتر شد و توانست در حملات دینامو زاگرب تاثیرگذار باشد. در یک صحنه به‌نظر می‌رسید روی بازیکن حریف مرتکب خطای پنالتی شده است، اما در صحنه آهسته مشخص شد حرکتش کاملا درست بوده و هیچ خطایی انجام نداده است. محرمی در تابستان 2018 از پرسپولیس راهی زاگرب شد و نخستین بازی‌اش را با گل آغاز کرد؛ البته یک گل به خودی. در فصل 19-2018 تنها یک‌بار شانس بازی در رقابت‌های اروپایی و برابر ویکتوریا پپلژن را پیدا کرد که آن‌هم به‌دلیل سه‌اخطاره بودن استویانوویچ، مدافع راست اصلی تیم بود. محرمی برابر ویکتوریا پلژن عالی کار کرد، اما در مرحله بعد برابر بنفیکا نه در مسابقه رفت و نه در بازی برگشت شانس بازی برابر بنفیکا را پیدا نکرد و درنهایت تصمیم گرفت به‌صورت قرضی راهی لوکوموتیو زاگرب شود.

او درباره حضور در لوکوموتیو می‌گوید: «انتقال قرضی به این تیم واقعا تاثیر زیادی در بهتر شدن شرایطم داشت. البته این تصمیم باشگاه بود و من دخالتی در آن نداشتم، اما حالا می‌بینم که این جابه‌جایی کاملا به سودم بود.» شرایط او در بازگشت به دینامو بهتر شد و بیشتر در ترکیب تیمش قرار می‌گرفت. پس از این عملکرد خوب بود که جمله معروف ایگور تودور درباره او منتشر شد مبنی‌بر اینکه محرمی توانایی بازی در بارسلونا را دارد. او حالا در باشگاه شرایط به‌مراتب بهتری دارد، اما هنوز چندان با زبان این کشور آشنا نیست و در این‌باره می‌گوید: «در این زمینه پیشرفت کرده‌ام و بسیاری از حرف‌ها را می‌فهمم، اما هنوز نمی‌توانم یک مصاحبه به زبان کروات انجام دهم.»

محرمی در ادامه درباره شرایطش در این فصل می‌افزاید: «در ابتدای فصل شروع خوبی در مسابقات داشتیم و از عملکردم تا اینجای مسابقات راضی‌ام. هم تیم و هم خود من تا این برهه از فصل نمایش خوبی داشته‌ایم. البته خودم به‌خوبی می‌دانم که تازه در ابتدای راه هستم و هر روز تلاش می‌کنم چیزهای جدیدی یاد بگیرم. باید پیشرفت کنم و این وظیفه من است که به‌دنبال بهتر شدن باشم.»

این مدافع ایرانی در پاسخ به این سوال که باتوجه به عملکردت در دیدارهای اخیر و به‌خصوص برابر وولفسبورگر به‌نظر می‌رسد به مدافع راست ثابت تیم تبدیل شده‌ای، می‌گوید: «به‌نظرم این مساله مهم نیست که چه کسی در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد. هیچ‌وقت دوست نداشتم خودم را به زور به کسی تحمیل کنم. برایم نتیجه‌گیری تیم اهمیت بیشتری دارد و دوست دارم باشگاه در مسابقات موفق باشد. درنهایت این سرمربی تیم است که تصمیم می‌گیرد چه کسی در ترکیب قرار گیرد و ما هم باید وظایف‌مان را به بهترین نحو انجام دهیم. تا اینجا هم تیم خوب نتیجه گرفته و ما در گروه خود در لیگ اروپا صدرنشین هستیم. در این تورنمنت هنوز گلی دریافت نکرده‌ایم و همه‌چیز عالی پیش می‌رود. من هم کاملا از شرایطم راضی هستم.» دینامو زاگرب پنجشنبه‌شب در دیداری حساس به مصاف فاینورد هلند خواهد رفت. برتری در این دیدار می‌تواند صعود آنها به دور بعد را قطعی کند. مدافع 24 ساله دینامو درباره بازی تیمش در روتردام می‌افزاید: «همه تمرکز تیم روی این بازی موفقیت در آن است و می‌خواهیم با برتری در این دیدار خیال‌مان را از صعود راحت کنیم. فاینورد از تیم‌های باسابقه و بزرگ فوتبال هلند است، اما ما هم برای این مسابقه کاملا آماده هستیم و می‌خواهیم بهترین نمایش خود را در این دیدار ارائه کنیم. امیدوارم با سه امتیاز این مسابقه به زاگرب برگردیم.» دینامو قرار بود این هفته در یک دیدار مهم، دربی حساسی را برابر هایدوک اشپیلت برگزار کند که این مسابقه لغو شد و به‌نظر می‌رسد این اتفاق به سود دینامو بوده است: «خب مسلما ما حالا فرصت بیشتری برای آماده‌سازی خود برای دیدار با فاینورد داریم و این اتفاقی مثبت خواهد بود. فکر می‌کنم لغو این مسابقه به سود ما شد، چراکه بازی بسیار حساسی را در پیش داریم و من هم در بهترین فرم خود قرار دارم و برای رویارویی با فاینورد آماده‌ام.» محرمی در پاسخ به این سوال که آیا هنوز هم در اینجا تنها زندگی می‌کند، با خنده پاسخ می‌دهد: «بله، هنوز هم تنها هستم. زندگی در کرواسی بسیار لذت‌بخش است و مردم در اینجا بسیار مهربان و دوست‌داشتنی هستند. به‌خوبی خودم را با این شرایط وفق داده‌ام.»

او همچنین درباره اینکه آیا با رسانه‌های کشورش در ارتباط است و آنها برای گرفتن مصاحبه از او تماس می‌گیرند، می‌افزاید: «بله. معمولا تماس می‌گیرند، اما من درمجموع بازیکنی نیستم که زیاد علاقه‌ای به صحبت کردن داشته باشم. فشار رسانه‌ها را دوست ندارم و ترجیح می‌دهم تمرکزم را روی فوتبالم بگذارم. البته من کار خبرنگاران را درک می‌کنم. بیشتر با خانواده‌ام در ایران در تماس هستم و دوست دارم زمستان امسال به کشورم برگردم و با آنها دیدار کنم. دوست دارم با خوشحالی و درحالی‌که تیمم در بهترین شرایط خود است به خانه‌ام برگردم.»