تاریخ : Sun 29 Nov 2020 - 11:38
کد خبر : 48531
سرویس خبری : ورزش

خودکشی نمادین جواب داد

بازگشت لیدر جنجالی به تمرین استقلال

خودکشی نمادین جواب داد

آقای لیدر چندی‌پیش و بعد از اینکه اجازه حضور در تمرینات را پیدا نکرد دست به یک نمایش جدید زد و با حضور روی پشت‌بام باشگاه استقلال تهدید به خودکشی کرد که پای پلیس و آتش‌نشانی هم به ماجرا باز شد.

به گزارش «فرهیختگان»، یکی از لیدرهای قدیمی باشگاه استقلال که البته از مدت زمان حضورش در این باشگاه حاشیه‌های زیادی را رقم زده و جنجال‌های فراوانی را به وجود آورده درحالی که از حضور در تمرینات منع شده بود بار دیگر در محل تمرینات آفتابی شد. این لیدر جنجالی در جلسه اول تمرین استقلال برای فصل جاری و در روز معارفه محمود فکری در یک لایو اینستاگرامی به فرهاد مجیدی، سرمربی سابق این تیم فحاشی کرد که بازتابی منفی در فضای مجازی داشت و باعث شد از حضور در تمرینات آبی‌پوشان محروم و در این باشگاه ممنوع‌الفعالیت شود.

با این حال این لیدر جنجالی روز گذشته و همزمان با حضور احمد مددی، سرپرست باشگاه و ناصر فریادشیران، مدیر جدید آکادمی استقلال در تمرینات این تیم حاضر شد و دقایقی نیز تمرین را زیرنظر گرفت و حتی در پایان هم مشغول خوش‌وبش با چند تن از حاضران در محل تمرین شد و این درحالی است که بعد از مراسم معارفه و جنجال جدید این لیدر دیگر از حضور او در تمرینات استقلال خبری نبود.

نکته قابل‌توجه اینکه آقای لیدر چندی‌پیش و بعد از اینکه اجازه حضور در تمرینات را پیدا نکرد دست به یک نمایش جدید زد و با حضور روی پشت‌بام باشگاه استقلال تهدید به خودکشی کرد که پای پلیس و آتش‌نشانی هم به ماجرا باز شد اما درنهایت این عملیات نافرجام ماند تا مشخص شود او با این اقدام نمایشی قصد داشته توجهات را به خود جلب کند و ظاهرا این ترفند نیز کارساز بوده که باعث شده او دوباره به محل تمرینات برگردد!