تاریخ : Sun 29 Nov 2020 - 11:21
کد خبر : 48527
سرویس خبری : ورزش

 ناکامی با افت رضایی

شارلروا و فقط یک برد در هشت بازی

ناکامی با افت رضایی

شارلروا در دیدار با یوپن هر دو لژیونر ایرانی خود را در ترکیب اصلی داشت که کاوه رضایی در دقیقه 84 از زمین بیرون رفت و علی قلی‌زاده نیز در دقیقه 87 کارت زرد گرفت.

به گزارش «فرهیختگان»، شارلروا در ادامه روند نزولی خود جمعه شب در زمین تیم نه‌چندان قدرتمند یوپن شکستی ناباورانه را متحمل شد و 3 بر یک به این تیم باخت. شاگردان کریم بلحسین در 8 بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها تنها یک برد داشته‌اند و با ادامه این روند شانس ماندن در کورس قهرمانی را از دست خواهند داد. شارلروا در این دیدار هر دو لژیونر ایرانی خود را در ترکیب اصلی داشت که کاوه رضایی در دقیقه 84 از زمین بیرون رفت و علی قلی‌زاده نیز در دقیقه 87 کارت زرد گرفت.

سایت «والفوت» بلژیک در گزارشی از این دیدار نوشت: «شارلروا در زمین حریفش شروع خوبی داشت و در همان 5 دقیقه ابتدایی می‌توانست به گل برتری برسد اما کاوه رضایی قدر ارسال قلی‌زاده را ندانست و ضربه سر او از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه باز هم شارلروا روی حرکات قلی‌زاده و رضایی صاحب موقعیت شد اما نتوانست دروازه حریف را باز کند و درنهایت گل نخست بازی نیز به سود یوپن به ثمر رسید. شارلروا در ادامه حملاتش را بیشتر کرد و این موضوع باعث شد تا دفاعش آسیب‌پذیر‌تر شود و یوپن با استفاده از این نقطه ضعف حریف به دو گل دیگر هم دست یافت. شارلروا با این شکست موقعیت چندان خوبی در جدول ندارد و برای بهتر شدن وضعیتش در جدول نیاز مبرم به برتری برابر واسلند بورن دارد.»

سایت «سوداینفو» هم به عملکرد رضایی در این دیدار نمره ضعیف 4 داده و می‌نویسد: «رضایی شب خوبی را برابر یوپن سپری نکرد و نتوانست کاری برای شارلروا انجام دهد. او در خط حمله تنها بود و تلاشش برای کم کردن فاصله دو تیم درنهایت بی‌نتیجه بود و حرکاتش ثمری برای تیم نداشت.»

یکی از دلایل اصلی افت شارلروا در هفته‌های اخیر به عملکرد رضایی در خط حمله برمی‌گردد که همانند ابتدای فصل در گلزنی موفق نبوده و دوران خوبی را پشت‌سر نمی‌گذارد و در‌صورتی‌که بلحسین بتواند مهاجم ایرانی تیمش را دوباره به روزهای اوج برگرداند، می‌تواند به موفقیت مجدد تیمش امیدوار باشد.