تاریخ : Sat 28 Nov 2020 - 16:14
کد خبر : 48493
سرویس خبری : دانشگاه

رئیس مرکز حراست شهادت دانشمند برجسته هسته ای کشور را تسلیت گفت

رئیس مرکز حراست شهادت دانشمند برجسته هسته ای کشور را تسلیت گفت

مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی، شهادت دانشمند هسته ای کشور شهید محسن فخری زاده را تسلیت گفت.

به گزارش «فرهیختگان»، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، آقای سیروس صابری مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی، شهادت دانشمند برجسته کشور شهید محسن فخری زاده را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«وَلا تَحسبنَّ الذین قَتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاءٌ عند ربهم یُرزَقون» بار دیگر دستان پلید جنایتکاران، جامعه علمی و دانشگاهی کشور را از فیض وجود یکی از فرهیخته‌ترین و عزیزترین دانشمندان کشور محروم نمود. شهید محسن فخری زاده یکی از استادان بی‌مثال و پژوهشگران فرید و یگانه بود که مجموعه فضائل و خصائل نیکو را از رهگذر الطاف الهی و به مَدد همّت و پیشکار بی‌مانند خویش در خود جمع آورده بود تا در خیل سربازان و خدمتگزاران بی‌شمار سربلندی و سرافرازی میهن عزیز اسلامی باشد. او قُره العین ما بود و در عبادت خالق خدمتِ خالصانه به خلق زبانزد خاص و عام بود. جنایتکارانی که گمان می‌برند با دستمایه قراردادن ترور و خشونت عریان می‌توانند مانعی در برابر رشد و بالندگی فرهیختگان و نخبگان این سرزمین خدایی ایجاد نمایند در حقیقت مصداق این کلام جاویدان قرآن کریم هستند: یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

اینجانب این ضایعه بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظّم رهبری و ملّت شهید پرور ایران به ویژه خانواده گرانقدر آن شهید عزیز و جامعه بزرگ دانشگاه آزاد صمیمانه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علوّ درجات مسئلت می‌نمایم.