تاریخ : Sat 28 Nov 2020 - 11:34
کد خبر : 48472
سرویس خبری : ورزش

نوه استقلالی جای جام!

حضور جنجالی نوه علی پروین در نوجوانان پرسپولیس

نوه استقلالی جای جام!

خیلی از طرفداران پرسپولیس که برخلاف سال‌های گذشته ارادت بی‌حد و حصری هم به سلطان خود ندارند از او خواسته‌اند جای اینکه نوه‌اش را به پرسپولیس بدهد جام‌هایی که گفته می‌شود در ویلایش در لواسان نگه‌داری می‌شوند را به باشگاه برگرداند چراکه جایشان قطعا در ویترین افتخارات باشگاه است نه خانه شخصی کاپیتان و مربی سابق.

به گزارش «فرهیختگان»، دیروز اینستاگرام علی پروین عکسی از نوه سلطان قرمزها در لباس پرسپولیس منتشر کرد و حضور او در تیم نوجوانان این باشگاه را تبریک گفت. انتشار این تصویر جنجال بزرگی در فضای مجازی به راه انداخت چراکه اندام نوه پروین شباهتی به بازیکنان فوتبال نداشت و خیلی‌ها او را مناسب حضور در تیم‌هایی مثل وزنه‌برداری و راگبی دانستند!

در فضای مجازی به‌شدت علیه بازیکن و مربی پیشین پرسپولیس و البته مدیران فعلی باشگاه موضع‌گیری شد که چرا با استفاده از رانت بازیکنی در این سطح توانسته عضو تیم نوجوانان پرسپولیس شود.

نکته جالب دیگر این است که پروین چندی پیش گله کرده بود که چرا نوه‌اش برخلاف خودش طرفدار استقلال شده است. عجیب اینکه بعد از انتشار این خبر نزدیکان پروین اعلام کردند قرار نبوده نوه او بازیکن پرسپولیس شود فقط او را به تیم نوجوانان فرستادند که تمرین کند و لباس پرسپولیس بپوشد و دیگر استقلالی نباشد. چیزی شبیه عذر بدتر از گناه!

حالا خیلی از طرفداران پرسپولیس که برخلاف سال‌های گذشته ارادت بی‌حد و حصری هم به سلطان خود ندارند از او خواسته‌اند جای اینکه نوه‌اش را به پرسپولیس بدهد جام‌هایی که گفته می‌شود در ویلایش در لواسان نگه‌داری می‌شوند را به باشگاه برگرداند چراکه جایشان قطعا در ویترین افتخارات باشگاه است نه خانه شخصی کاپیتان و مربی سابق.

عجیب اینکه در تمام سال‌های اخیر مدیران مختلف باشگاه اقدامی برای پس گرفتن جام‌ها نکرده‌اند و از آنجا که معاون جدید باشگاه هم برای دستبوس و کسب رخصت نزد پروین رفته بعید است که در این دوره هم خبری شود!