تاریخ : Thu 26 Nov 2020 - 11:22
کد خبر : 48396
سرویس خبری : ورزش

شانس زیادی برای صعود در لیگ اروپا داریم

کریم انصاری‌فرد در گفت‌وگو با سایت یونانی:

شانس زیادی برای صعود در لیگ اروپا داریم

در دیدارهای ابتدایی شروع خوبی نداشتیم اما در ادامه با آنالیز اشتباهات و ایرادات‌مان توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم. فکر می‌کنم ما شانس بسیار خوبی برای صعود به دور بعد داریم و تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف انجام خواهیم داد.

به گزارش «فرهیختگان»، کریم انصاری‌فرد در دیدار این هفته تیمش برابر لاریسا دچار کشیدگی عضله شد و دقایقی پس از ورودش به زمین و گلزنی برای آاک مجبور شد زمین بازی را ترک کند. او که به نظر می‌رسید برای دیدار امشب مقابل زوریا لوهانسک اوکراین در لیگ اروپا غایب باشد حالا به تمرینات برگشته و مشکلی برای حضور در این مسابقه ندارد. آاک پس از شکست در دو بازی نخست خود راهی اوکراین شد و توانست زوریا که اللهیار صیادمنش را در اختیار دارد، با نتیجه 4 بر یک شکست دهد و امشب در دیدار برگشت برابر این تیم می‌تواند فاصله خود را با لسترسیتی و براگا، دو تیم مدعی این گروه کمتر کند. انصاری‌فرد در گفت‌وگو با سایت«OPAP»  یونان درباره شرایط تیم پس از شیوع کرونا و شانس موفقیت در لیگ و همچنین اروپا صحبت کرده که در ادامه می‌خوانید.

اوضاع تیم در شرایط کرونا چگونه است؟

متاسفانه تعداد زیادی از بازیکنان تیم ما درگیر این بیماری شدند و تست کرونای آنها مثبت اعلام شد. پزشکان و کادر درمانی باشگاه تلاش زیادی کردند تا آنها در کمترین زمان ممکن سلامت خود را به‌دست آورده و دوباره به تمرینات برگردند. حضور آنها می‌تواند به تیم ما کمک زیادی کند تا در دیدارهای پیش‌رو بهتر ظاهر شویم.

به‌عنوان یک بازیکن در این اوضاع چقدر به رعایت پروتکل‌ها اعتقاد داری؟

من شخصا سعی می‌کنم اگر کار ضروری نداشته باشم از منزل خارج نشوم و برای خانواده، همسر و فرزندم نیز همین‌گونه است و تنها در موارد مهم از خانه بیرون می‌رویم. سعی می‌کنم همیشه با ماسک باشم، تمام پروتکل‌ها را رعایت کنم و فاصله‌گذاری اجتماعی را تا حد ممکن در خیابان، مغازه، سوپرمارکت و هر جایی که می‌روم رعایت کنم. اگر تمام مردم این موارد را رعایت کنند و طبق پروتکل‌ها رفتار کنند می‌توانیم این شرایط را مدیریت کرده و از این بحران عبور کنیم.

پیش‌بینی‌ات از دیدار حساس این هفته برابر زوریا در لیگ اروپا چیست؟

هر مسابقه‌ای در فوتبال شرایط خاص خودش را دارد. در دیدار قبلی ما در زمین حریف بازی کردیم و این هفته میزبان آنها خواهیم بود و شرایط بهتری نسبت به آن مسابقه داریم. مسلما ما به‌دنبال کسب 3 امتیاز این مسابقه خواهیم بود. نمی‌توان از حالا نتیجه را پیش‌بینی کرد اما هدف ما این است که بهترین عملکرد را در زمین داشته باشیم و برای برتری در این مسابقه تلاش کنیم.

فکر می‌کنید چقدر برای صعود به مرحله بعد این تورنمنت شانس دارید؟

در دیدارهای ابتدایی شروع خوبی نداشتیم اما در ادامه با آنالیز اشتباهات و ایرادات‌مان توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم. فکر می‌کنم ما شانس بسیار خوبی برای صعود به دور بعد داریم و تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف انجام خواهیم داد.

فکر می‌کنی در این فصل می‌توانید در لیگ یونان قهرمان شوید؟

البته، این هدف اصلی همه بازیکنان در این فصل است و آنها می‌دانند که وقتی در تیم بزرگی همچون آاک بازی می‌کنند تنها هدفشان باید فتح لیگ باشد.

به آقای گلی در لیگ هم فکر می‌کنی؟

برای من به‌عنوان یک بازیکن موفقیت تیم در درجه اول اهمیت دارد و خیلی به‌دنبال عناوین فردی و افتخارات شخصی نیستم. همیشه در طول دوران فوتبال همینگونه بوده‌ام. وظیفه من به‌عنوان یک مهاجم گلزنی برای تیم است و اینکه توپ را در نهایت وارد دروازه حریفان کنم. در نهایت این موضوع که تیم در صدر جدول قرار گیرد و مدعی قهرمانی باشد مهم‌ترین نکته برای من است.