تاریخ : Sun 22 Nov 2020 - 13:40
کد خبر : 48223
سرویس خبری : دانشگاه

باید با فرهنگ و تفکر ناب بسیج در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب حرکت کنیم

نصیرزاده:

باید با فرهنگ و تفکر ناب بسیج در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب حرکت کنیم

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم، دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش «فرهیختگان»، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر حسین نصیرزاده فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم، دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: پنجم آذر، یادآور تشکیل مردمی ترین نهاد ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با افکار،اندیشه های الهی و والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت و این شجره طیبه امروز درخت تناوری است که تاکنون با بهره گیری از بهترین انسان های مومن، متعهد و متخصص توانسته است در صحنه های جنگ سخت هشت ساله تا جنگ نرم سی ساله، از سازندگی و خدمت به مردم و مستضعفین تا مقابله با جریانات نفوذ داخلی، از تربیت نخبگان مومن تا تولید علم نوین بومی، از حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی تا مقابله با جریان تحریف نقشی مهم، اساسی و بی بدیل ایفا نماید.

هفته بسیج فرصت مغتنمی است تا فرهنگ و تفکر ناب بسیج که برگرفته از اسلام ناب محمدی است به نسل جوان منتقل شده و در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب و تربیت نسلی برای ظهور منجی عالم بشریت حرکت کنیم.

اینجانب به عنوان خادم بسیج کارکنان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سالروز تشکیل این نهاد ارزشمند را به محضر رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان سرافراز ایران اسلامی بویژه بسیجیان سلحشور آموزش عالی کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

موفقیت، سربلندی و دوام توفیقات بسیجیان جان بر کف را در پرتو رهبری حکیمانه مولا و مقتدایمان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) از خداوند متعال مسالت دارم.