تاریخ : Fri 20 Nov 2020 - 18:40
کد خبر : 48141
سرویس خبری : ورزش

به ترکیب بازنده دست بزن!

اولین باخت فکری با استقلال بهانه تغییرات بزرگ در ترکیب آبی‌ها را فراهم کرد

به ترکیب بازنده دست بزن!

دیدار تیم‌های استقلال و فولاد به سود شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.

به گزارش «فرهیختگان»، در ادامه مسابقات هفته دوم لیگ برتر عصر دیروز سه بازی در رفسنجان، تبریز و اهواز برگزار شد که ماحصل آن شکست استقلال و صدرنشینی گل‌گهر بود. در مهم‌ترین بازی دیروز فولاد از استقلال میزبانی کرد و درحالی که یک بر صفر عقب افتاد در نهایت دو بر یک به برتری رسید تا سه امتیاز خانگی را کسب و اولین شکست استقلال را در هفته دوم مسابقات لیگ بیستم رقم بزند.

برای فولاد در این بازی فروزان، درخشان‌مهر، حردانی (74 - جعفری)، آغاسی، آبشک، پاتوسی (74 - انصاری)، نیک‌نفس (2+90 عبدالله‌زاده)، کولیبالی، قاسمی‌نژاد (2+90 میری)، احمدزاده (6+90 شاه‌عباسی) و پریرا بازی کردند و در ترکیب استقلال هم حسینی، غفوری، میلیچ، غلامی، مرادمند، ریگی، باقری، رضاوند (69 - دانشگر)، اسماعیلی (2+90 کریم‌زاده)، قایدی و مطهری قرار گرفتند. زاهدی‌فر داور این بازی که جنجال‌های زیادی درباره انتخابش برای این بازی به راه افتاده بود در این دیدار بارها دست به جیب شد و نفرات زیادی را از بین بازیکنان و اعضای کادرفنی دو تیم با کارت زرد جریمه کرد و به حسین کعبی مربی فولاد هم کارت قرمز داد.

نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت اما در نیمه دوم و در دقیقه 62 مهدی قایدی توسط مدافع فولاد در محوطه جریمه سرنگون شد تا داور به سود استقلال پنالتی اعلام کند. غفوری نیز این ضربه را به گل تبدیل کرد تا شاگردان فکری پیش بیفتند اما در ادامه و در دقیقه 74 فولاد روی یک ضربه ایستگاهی که توسط پاتوسی ارسال شد با ضربه سر احمدزاده به گل تساوی رسید. در دقیقه 89 نیز محمدحسین مرادمند با خطا روی پریرا مرتکب پنالتی شد و همین مهاجم برزیلی از روی نقطه پنالتی موفق به زدن گل دوم شد تا شاگردان نکونام با یک کامبک خانگی سه امتیاز مهم را کسب کنند.

 گل‌گهر در صدر

در یکی دیگر از بازی‌های دیروز ماشین‌سازی و ذوب‌آهن اصفهان در تبریز به تساوی یک - یک رسیدند. گل ماشین‌سازی را پیمان بابایی در دقیقه ۸۰ به ثمر رساند و عبدالله حسینی در دقیقه ۸۹ بازی را به تساوی کشاند. ذوب‌آهن از دقیقه ۳ با اخراج محمدزاده ۱۰ نفره شد.

دیدار مس‌رفسنجان و گل‌گهر سیرجان هم با دو گل به سود گل‌گهر پایان یافت. گادوین منشا در دقایق 61 و 75 هر دو گل گل‌گهر را وارد دروازه میزبان رفسنجانی کرد تا تیمش با 6 امتیاز به تنهایی در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرد.