تاریخ : Tue 17 Nov 2020 - 12:09
کد خبر : 48029
سرویس خبری : ورزش

قدوس و مشکل دائمی شدن قراردادش

آمیا به‌راحتی با جدایی ستاره ایرانی‌اش موافقت نمی‌کند

قدوس و مشکل دائمی شدن قراردادش

سامان قدوس در تابستان به‌صورت قرضی راهی برنتفورد شد و البته هنوز مشخص نیست آیا قراردادش با این تیم انگلیسی در آینده دائمی خواهد شد یا دوباره به آمیان بازخواهد گشت.

به گزارش «فرهیختگان»، سامان قدوس به‌تازگی از شر پرونده انتقال نافرجامش به هوئسکا رها شد و با رای دادگاه CAS دیگر قرار نیست جریمه‌ای به باشگاه اسپانیایی بپردازد.

این مهاجم ایرانی در تابستان به‌صورت قرضی راهی برنتفورد شد و البته هنوز مشخص نیست آیا قراردادش با این تیم انگلیسی در آینده دائمی خواهد شد یا دوباره به آمیان بازخواهد گشت.

سایت «آمیان 11» در گزارشی از وضعیت قرارداد بازیکنان این تیم می‌نویسد: «سامان قدوس یکی از بازیکنانی است که قرارداد طولانی‌مدت با آمیان دارد و این قرارداد تا سال 2023 معتبر خواهد بود. او فعلا به‌صورت قرضی راهی لیگ چمپیونشیپ شده اما با توجه به اینکه زمان زیادی تا پایان قراردادش باقی مانده است، آمیان مطمئنا مبلغ زیادی را بابت قطعی کردن قراردادش با برنتفورد از این باشگاه طلب خواهد کرد که این موضوع می‌تواند سد راه انتقال دائمی این بازیکن به لیگ جزیره باشد. البته این باشگاه مدت‌ها عملکرد قدوس را زیرنظر داشت و با توجه به اینکه او در دیدارهای اخیر تیمش به حضور در ترکیب اصلی نزدیک‌تر شده، بعید است این تیم به‌راحتی فرصت خرید دائمی او را از دست بدهد و احتمالا مذاکرات دو باشگاه در این زمینه به پایان فصل و عملکرد قدوس در این مدت موکول خواهد شد.»