تاریخ : Sun 15 Nov 2020 - 15:08
کد خبر : 47948
سرویس خبری : دانشگاه

پیام تسلیت نگاهداری در پی درگذشت حجت الاسلام اژه‌ای

پیام تسلیت نگاهداری در پی درگذشت حجت الاسلام اژه‌ای

مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین دکتر جواد اژه ای را تسلیت گفت.

به گزارش «فرهیختگان»، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر بابک نگاهداری مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین دکتر جواد اژه ای را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

اِنا لِله وِاِناالیه راجعون

ضایعه درگذشت روحانی وارسته و مجاهد خستگی ناپذیر، مرحوم حجت الاسلام والمسلمین دکتر جواد اژه‌ای رحمه الله علیه موجب تأثر و تأسف گردید.

آن عزیز سفر کرده در تمامی دوران زندگی پر ثمرش و در مسئولیت های خود تلاشی وافر در هدایت نخبگان، دانشجویان و اندیشمندان داشتند و با ارائه طرح تشکیل سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، سالیان متمادی در راستای نخبه پروری گام برداشتند و منشاء خدمات بی شماری در زمینه پرورش نخبگان و استعدادهای درخشان در کشور شدند.

اینجانب ضایعه بزرگ فقدان آن معلم دلسوز را به بیت معظم آیت الله شهید دکتر بهشتی و همسر گرامی و فرزندان ایشان و آحاد جامعه دانشگاهیان، نخبگان و پژوهشگران تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم علو درجات و برای خانواده شریف ایشان و کلیه بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم.