تاریخ : Thu 12 Nov 2020 - 14:53
کد خبر : 47849
سرویس خبری : جامعه

 انتقاداتم فقط و فقط بنیه و استدلال علمی داشت/ سوءاستفاده رسانه‌های فاسد و معلوم‌الحال را محکوم می‌کنم

دکتر محمدرضا هاشمیان:

انتقاداتم فقط و فقط بنیه و استدلال علمی داشت/ سوءاستفاده رسانه‌های فاسد و معلوم‌الحال را محکوم می‌کنم

فوق تخصص ICU بیمارستان مسیح دانشوری گفت: برخی از رسانه‌های معاند و ضد مردم و نظام که دست نشانده‌ها و نوکران رژیم صهیونیستی و کشورهای معلوم الحال هستند با دستمایه قرار دادن سخنان بنده که کاملا علمی و در یک فضای رسانه‌ای کاملا آزاد و مستقل اعلام و منتشر شد در حال تسویه حساب‌های سیاسی و عقده‌گشایی نسبت به مردم و نظام کشور هستند.

به گزارش «فرهیختگان»، متنی که دکتر محمدرضا هاشمیان، فوق تخصص ICU بیمارستان مسیح دانشوری پیرو حواشی که گفت وگوی امروز او با روزنامه «فرهیختگان» در رسانه‌های خارجی و معاند به همراه داشته، برای این روزنامه نوشته، به شرح ذیل است:

امروز مصاحبه‌ای از اینجانب در روزنامه «فرهیختگان» در رابطه ما مدل مواجهه و مدیریت بیماری کرونا در ایران منتشر شد که در آن بنده انتقاداتی را که فقط و فقط بنیه و استدلال علمی داشت نسبت به این مسئله بیان کردم.

اخراج  و یا کنار گذاشتن و یا دعوت نشدن بنده هیچ ربطی به ارگان‌های دولتی و نظامی کشور ندارد. زیرا کمیته علمی کرونا متشکل از پزشکان است. تمام انتقادات بنده در مورد کمیته علمی کرونا و پروتکل درمانی بود که به نحو دیگری از بنده نقل قول شده است.

متاسفانه برخی از رسانه‌های معاند و ضد مردم و نظام که دست نشانده‌ها و نوکران رژیم صهیونیستی و کشورهای معلوم الحال هستند با دستمایه قرار دادن سخنان بنده که کاملا علمی و در یک فضای رسانه‌ای کاملا آزاد و مستقل اعلام و منتشر شد در حال تسویه حساب‌های سیاسی و عقده‌گشایی نسبت به مردم و نظام کشور هستند.

بنده این جریان رسانه‌ای فاسد و این نوع ماهیگیری آن‌ها از فضای گل‌آلود موجود را محکوم می‌کنم و هیچ اعتبار و ارزشی برای این‌ها قائل نبوده و نیستم.

 

خبر مرتبط:

هاشمیان، فوق‌تخصص ICU بیمارستان مسیح‌دانشوری تهران در گفت‌وگو با «فرهیختگان»: