تاریخ : Sun 08 Nov 2020 - 13:40
کد خبر : 47672
سرویس خبری : ورزش

 استقلال تخلف بزرگ کرد و باید جریمه بزرگی بدهد

آل‌اشپورت:

استقلال تخلف بزرگ کرد و باید جریمه بزرگی بدهد

مدیر شرکت آل‌اشپورت خاورمیانه به «فرهیختگان» گفت: پیگیر مطالبات خود هستیم و مطمئنا به‌خاطر نادیده گرفتن قرارداد استقلالی‌ها باید جریمه سنگینی را به شرکت آل‌اشپورت بابت تخلف بزرگش پرداخت کند.

به گزارش «فرهیختگان»، طی روزهای گذشته اخبار متعددی درباره اختلاف مدیران استقلال با شرکت آل‌اشپورت منتشر شده است. در این خصوص مسئولان استقلال قصد داشتند قرارداد خود با آل‌اشپورت را فسخ کنند، اما این مساله با شکایت شرکت آلمانی همراه می‌شد و به‌نظر می‌رسید غرامتی سنگین برای این باشگاه درپی داشته باشد. ازطرف دیگر گفته می‌شد که استقلالی‌ها با شرکتی چینی به توافق رسیدند و قرار است در بازی اول لیگ لباس‌های این شرکت را برتن کنند.

در این خصوص وحید جعفری، مدیر شرکت آل‌اشپورت خاورمیانه به «فرهیختگان» گفت: «زمانی‌که سعادتمند مدیرعامل استقلال بود، توافقات لازم را انجام دادیم و قرار بود برای فصل بیستم طبق قرارداد قبلی لباس‌های فصل جدید این باشگاه را تامین کنیم و حتی جرایمی که به‌خاطر برخی قانون‌شکنی‌هایی که حسینی و فرهاد مجیدی انجام داده بودند درنظر گرفته بودیم را نیز بخشیدیم، اما در ادامه و با برکناری سعادتمند از روزی که مددی به باشگاه آمد انگار او می‌خواست برند جدیدی را بیاورد که ما هم این موضوع را به فال نیک گرفته، اما پیگیر مطالبات خود هستیم و مطمئنا به‌خاطر نادیده گرفتن این قرارداد استقلالی‌ها باید جریمه سنگینی را به شرکت آل‌اشپورت بابت تخلف بزرگش پرداخت کند.»