تاریخ : Wed 04 Nov 2020 - 12:17
کد خبر : 47536
سرویس خبری : ورزش

محمدی در تیم منتخب هفته بلژیک

قلی‌زاده درخشید ولی جا ماند

محمدی در تیم منتخب هفته بلژیک

در سمت چپ میلاد محمدی، بازیکن ایرانی خنت برابر واسلند بورین نمایش بسیار خوبی داشت و یک پاس گل هم داد تا بهترین مدافع چپ این هفته لقب بگیرد.

به گزارش «فرهیختگان»، هفته یازدهم لیگ بلژیک با صدرنشینی شارلروا به پایان رسید اما در تیم منتخب این هفته که سایت «فوتبال پرمیر» این کشور انتخاب کرده بازیکنان سایر تیم‌ها سهم عمده‌ای دارند.

این سایت می‌نویسد: «شارلروا در پایان دیدارهای این هفته دوباره به صدر جدول برگشته اما در سایر تیم‌ها بازیکنانی بودند که نمایش بهتری نسبت به نفرات این تیم داشتند و شایسته حضور در تیم منتخب هفته بودند. در خط دفاعی خواکیم ماهل در سمت راست تیم خنک عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و توانست به جمع 11 بازیکن برتر راه پیدا کند. در سمت چپ نیز میلاد محمدی، بازیکن ایرانی خنت برابر واسلند بورین نمایش بسیار خوبی داشت و یک پاس گل هم داد تا بهترین مدافع چپ این هفته لقب بگیرد. در دیدارهای این هفته مهاجمان عملکرد بسیار خوبی داشتند تا جایی که علی قلی‌زاده با وجود گلی که زد و یکی از ارکان برتری تیمش برابر سرکل بروژ بود اما نتوانست جایی در این تیم داشته باشد. نیکولا استورم با دو پاس گل برابر بروژ و همچنین تئو بونگوندا با دو گلی که مقابل خنک به ثمر رساند شایسته قرار گرفتن به‌عنوان وینگرهای تیم منتخب هفته بودند.»