تاریخ : Wed 21 Oct 2020 - 10:21
کد خبر : 47107
سرویس خبری : ورزش

تاریخ را مشخص کردند، تقویم مسابقات را هم بچینند!

خشم سازمان لیگ از ابلاغیه فدراسیون پزشکی-ورزشی برای تاخیر در آغاز لیگ

تاریخ را مشخص کردند، تقویم مسابقات را هم بچینند!

آنها فقط می‌توانستند مهلت زمانی مشخص کنند و به‌طور مثال می‌گفتند یک‌هفته یا یک‌ماه یا شش‌ماه مسابقات به تعویق بیفتد. با این روال شاید دوستان خودشان بیایند تقویم مسابقات را هم بچینند!»

به گزارش «فرهیختگان»، با اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران یک‌هفته به تعویق افتاده و قرار است از تاریخ ۱۶ آبان آغاز شود. این درحالی است که همه پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها پیش از این برای برگزاری این رقابت‌ها از ۱۰ آبان انجام شده بود و حالا تاخیر یک‌هفته‌ای که به‌خاطر پیک سوم شیوع ویروس کرونا به وجود آمد این هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها را برهم زده و حالا باید یک‌هفته دیرتر مسابقات آغاز شود. البته نکته عجیب این است که تاخیر 6روزه در شروع لیگ طبعا تاثیر خاصی در وضعیت ایجادشده نخواهد نکرد و مشخص نیست مسئولان فدراسیون پزشکی-ورزشی بر چه اساسی به این نتیجه رسیده‌اند که با تاخیر کمتر از یک‌هفته‌ای، اوضاعی که کرونا در کشور ایجادکرده بهبود خواهد یافت!

 موضع‌گیری سازمان لیگ

جالب است بدانید مدیران سازمان لیگ از ابلاغیه جدید فدراسیون پزشکی-ورزشی که بعد از سرپرستی مهرزاد خلیلیان همچنان با سرپرست اداره می‌شود و فعلا مسجدی مسئولیتش را به‌عهده گرفته به‌شدت عصبانی شده‌اند. آنها معتقدند با اعلام زمان آغاز رقابت‌ها، تیم‌ها برنامه آماده‌سازی خود و حتی برخی شرایط برای سفر و اسکان را از حالا فراهم کرده‌اند و این تاخیر و تعویق به ضرر تیم‌ها تمام‌شده و آنها را از هر لحاظ متضرر خواهد کرد، با این حال نکته دیگری که مسئولان سازمان لیگ را به‌شدت آزرده و عصبانی کرده این است که در ابلاغیه فدراسیون پزشکی-ورزشی زمان آغاز لیگ به‌صورت رسمی تاریخ ۱۶ آبان اعلام شده و این درحالی است که سازمان لیگ اعتقاد دارد فدراسیون پزشکی-ورزشی نباید در ابلاغیه خود تاریخ را مشخص می‌کرد. یکی از مسئولان سازمان لیگ در این مورد به «فرهیختگان» گفت: «آنها فقط می‌توانستند مهلت زمانی مشخص کنند و به‌طور مثال می‌گفتند یک‌هفته یا یک‌ماه یا شش‌ماه مسابقات به تعویق بیفتد. با این روال شاید دوستان خودشان بیایند تقویم مسابقات را هم بچینند!»

 خبری از لغو لیگ بیستم نیست

همه این اتفاقات درحالی رخ می‌دهد که روز گذشته یک شایعه به‌طور جدی در محافل خبری پیچیده است مبنی‌بر اینکه احتمالا رقابت‌های لیگ برتر تحت‌الشعاع کرونا قرار گرفته و کلا لغو شود اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد شاید بازهم آغاز رقابت‌ها با تاخیر و تعویق مواجه شده و این رقابت‌ها در زمان دیگری آغاز شود اما قرار به تعطیلی نیست و رقابت‌های فصل بیستم به‌طور قطع برگزار خواهد شد.

*‌فرهیختگان :