تاریخ : Tue 20 Oct 2020 - 08:14
کد خبر : 47058
سرویس خبری : ورزش

 شکار بدون تفنگ

انتقاد رسانه اوکراینی از نیمکت‌نشینی زاهدی

شکار بدون تفنگ

سایت فوتبال اوکراین با انتقاد از عدم‌حضور مهاجم ایرانی در ترکیب اصلی تیمش، نوشت: «درحالی که تیم میهمان چند بازیکن اصلی خود را به دلیل ابتلا به کرونا و همچنین مصدومیت در اختیار نداشت ایگور کلیموفسکی، سرمربی المپیک تصمیم گرفت شهاب زاهدی، مهاجم اصلی خود را نیمکت‌نشین کند.

به گزارش «فرهیختگان»، المپیک دونتسک در هفته ششم لیگ اوکراین در زمین خود برابر وورسکلا پولتاوا شکست خورد تا به رتبه ششم جدول سقوط کند. شهاب زاهدی، بهترین گلزن المپیک در این دیدار نیمکت‌نشین بود و از دقیقه 58 راهی زمین شد اما نتوانست مانع شکست یک بر صفر تیمش شود.

سایت فوتبال اوکراین با انتقاد از عدم‌حضور این مهاجم ایرانی در ترکیب اصلی تیمش، نوشت: «درحالی که تیم میهمان چند بازیکن اصلی خود را به دلیل ابتلا به کرونا و همچنین مصدومیت در اختیار نداشت ایگور کلیموفسکی، سرمربی المپیک تصمیم گرفت شهاب زاهدی، مهاجم اصلی خود را نیمکت‌نشین کند. تصمیم عجیب این مربی مثل این بود که برای شکار به جای تفنگ یک تیروکمان بچه‌گانه به همراه خود ببری. فابرسیو آلوارنگا، جانشین او از همان ابتدای مسابقه فرصت‌های خوبی به دست آورد اما نتوانست کار ویژه‌ای برای تیمش انجام دهد. غیبت زاهدی در نیمه نخست به خوبی مشخص بود و در نیمه دوم هم او پس از حضور در زمین صاحب یک فرصت خوب شد که حرکت عالی مدافع حریف مانع گلزنی این مهاجم ایرانی شد.»

زاهدی در پایان هفته ششم رقابت‌های لیگ اوکراین با 4 گل زده به همراه ویکتور کوالنکو از شاختار در صدر جدول گلزنان قرار دارد. تیم او هفته آینده میهمان «دسنا چرنیهیف» خواهد بود.