تاریخ : Mon 19 Oct 2020 - 12:25
کد خبر : 47048
سرویس خبری : دانشگاه

برگزاری مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران

برگزاری مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران

مرحله استانی بخش شفاهی دوره ۲۵ مسابقات قرآن و عترت ویژه دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار شد.

به گزارش «فرهیختگان»، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مرحله استانی بخش شفاهی دوره ۲۵ مسابقات قرآن و عترت ویژه دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به‌صورت دومرحله‌ای (مجازی و حضوری) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار شد.

مهدی اقراریان رئیس شورای تخصص فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: این دوره از مسابقات با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از راه‌یافتگان واحدهای دانشگاهی استان تهران در پنج رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ، اذان، دعاخوانی و تواشیح برگزار شد.

وی اظهار داشت: در مرحله نخست پس از جمع‌آوری فایل‌های صوتی و تصویری راه‌یافتگان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی و تواشیح، داوری این مسابقات به‌صورت مجازی و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مورخ ۱۵ و ۱۶ مهرماه ۹۹ و به تفکیک خواهران و برادران انجام شد.

اقراریان خاطرنشان کرد: پس از پایان مرحله نخست و اعلام نتایج، راه‌یافتگان این مرحله به همراه شرکت‌کنندگان در رشته‌های «حفظ» روز سه‌شنبه مورخ ۲۲ مهر ۹۹ به‌صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس شورای تخصص فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران ادامه داد: بر اساس سهمیه استان تهران، دو نفر برتر در بخش‌های استادان، دانشجویان و کارکنان در هر رشته به تفکیک خواهران و برادران در مرحله کشوری این دوره از مسابقات در آبان سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان شرکت خواهند کرد.