تاریخ : Mon 19 Oct 2020 - 09:55
کد خبر : 47020
سرویس خبری : ورزش

عزت‌اللهی به دنبال پیراهن رئال!

هافبک ایرانی همچنان در ترکیب ویله می‌درخشد

عزت‌اللهی به دنبال پیراهن رئال!

عزت‌اللهی گفت: گراوسن یکی از بازیکنان بزرگ فوتبال دانمارک است و خود من یکی از هواداران رئال‌مادرید هستم. امیدوارم اگر او این مصاحبه را خواند پیراهن رئالش را با من معاوضه کند.

به گزارش «فرهیختگان»، سعید عزت‌اللهی با حضور در تیم ویله دانمارک فرصت بیشتری برای نمایش توانایی‌های خود پیدا کرده و در هفته‌های اخیر به هافبک ثابت این تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر این کشور بدل شده است. او عصر دیروز در جریان دیدار هفته پنجم تیمش برابر لینگبی 90 دقیقه در زمین حضور داشت و گل نخست تیمش را نیز به‌ثمر رساند تا ویله این مسابقه را با برتری 3 بر 2 به پایان ببرد. تیم او با این سه امتیاز به رده سوم جدول صعود کرد و شروع خوبی در فصل جدید داشت. سایت «تیپس‌بلاد» دانمارک در گزارشی درباره این دیدار نوشت: «بهترین بازیکن ویله در این دیدار عزت‌اللهی بود. او نه‌تنها در خط میانی عملکرد بسیار خوبی داشت بلکه به همراه یلبر رمضانی بارها در زمین حریف خطرساز شد و با حرکات خود دروازه حریف را تهدید کرد. در نهایت پیش از پایان نیمه نخست نتیجه تلاش خود را گرفت و به زیبایی دروازه لینگبی را گشود تا ویله به برتری در این دیدار امیدوار و با تساوی راهی رختکن شود.» سایت «BT» این کشور نیز گفت‌وگویی پیش از این دیدار با این هافبک ایرانی انجام داده که می‌خوانید.

تو بیش از تمامی بازیکنان دانمارکی در اینستاگرام فالوئر داری.

خب دانمارک جمعیت بسیار کمتری نسبت به ایران دارد و به همین دلیل تعداد فالوئرهایم اینجا بیشتر به چشم می‌آید. اما اگر به بازیکنان ملی‌پوش ایرانی که در جام جهانی 2018 حضور داشتند نگاه کنید می‌بینید که ما خوش‌شانس هستیم که این میزان دنبال‌کننده داریم. معمولا خواننده‌ها و بازیگران مطرح چنین شهرتی دارند و این نشان می‌دهد که در ایران هواداران چقدر به فوتبال علاقه دارند و من بسیار از آنها ممنونم که به من و زندگی‌ام علاقه‌مند هستند. وقتی من به ایران می‌روم اصلا برایم راحت نیست که با خانواده‌ام به خیابان بروم. به همین دلیل استفاده از اینستاگرام باعث می‌شود با هوادارانم از نزدیک در ارتباط باشم و فاصله‌ها کم شود.

فقط به‌دلیل اینکه فوتبالیست هستی اینقدر مشهور شدی؟

من استعداد دیگری جز فوتبال ندارم و احتمالا به همین دلیل است که آنها صفحات مرا دنبال می‌کنند.

البته خوش‌قیافه هم هستی.

خب عده‌ای هم به من پیغام می‌دهند که خوش‌قیافه و خوش‌استایل هستم اما بیشتر کسانی که در صفحه من هستند به فوتبال علاقه دارند و خب بعضی هم هوادار فوتبال نیستند.

علاقه داری به‌عنوان یک اینفلوئنسر در اینستاگرام باشی و از راه تبلیغات هم درآمد داشته باشی؟

اگر اسپانسر خوبی داشته باشم تبلیغ هم انجام می‌دهم. چراکه نه. اما راستش را بخواهید چنین نگاهی به صفحه اینستاگرامم ندارم اما خب اگر یک برند خوب با پیشنهادی مناسب باشد این کار را انجام می‌دهم.

به‌عنوان یک بازیکن معروف تیم ملی ایران چه شد که به دانمارک آمدی و چه شناختی از تیم ویله داشتی؟

من اهدافی در سرم داشتم و به همین دلیل به اینجا آمدم تا بتوانم آنها را عملی کنم. نیاز به یک چالش جدید داشتم و همچنین باشگاهی که بتوانم به آن اعتماد کرده و توانایی‌هایم را در آن نشان دهم. وقتی با مدیران ویله وارد مذاکره شدم دیدم که ایده‌های ما کاملا با هم منطبق است و به همین دلیل قید دستمزدهای بیشتر در روسیه یا انگلیس را زدم و به اینجا آمدم تا پیشرفت کنم.

چقدر نسبت به زمانی که در روستوف بازی می‌کردی حقوقت کم شده است؟

خیلی، تقریبا یک‌سوم دستمزدی که در روسیه می‌گرفتم را اینجا می‌گیرم اما اهدافی دارم که ویله کمک می‌کند تا آنها را محقق کنم. پس از آن با موفقیت در ویله که به من اعتماد و روی من سرمایه‌گذاری کرده است، می‌توانم به حضور در تیم‌های بزرگ‌تر و لیگ‌های بهتر امیدوار باشم.

در ویله یک بازیکن مشهور دیگر هم بازی کرده است؛ توماس گراوسن(هافبک سابق رئال‌مادرید). تاکنون با او از نزدیک دیدار داشته‌ای؟

نه، گراوسن یکی از بازیکنان بزرگ فوتبال دانمارک است و خود من یکی از هواداران رئال‌مادرید هستم. امیدوارم اگر او این مصاحبه را خواند پیراهن رئالش را با من معاوضه کند.

 * نویسنده :  سیامک خاجی،  روزنامه‌نگار