تاریخ : Wed 07 Oct 2020 - 11:42
کد خبر : 46656
سرویس خبری : ورزش

محرمی در تیم منتخب هفته لیگ کرواسی

مدافع ایرانی با 14 نبرد موفق و 54 پاس صحیح درخشید

محرمی در تیم منتخب هفته لیگ کرواسی

سایت «تله‌اسپورت» نوشت: «مدافع ایرانی دینامو در دیدار این هفته تیمش عملکرد بسیار خوبی ارائه کرد و به‌عنوان بهترین مدافع راست این هفته انتخاب شد. او در 14نبرد رودررو با بازیکنان حریف موفق بود و همچنین هر دو تلاشش برای دریبل‌زدن بازیکنان مقابل با موفقیت انجام شد.

به گزارش «فرهیختگان»،  تیم فوتبال دیناموزاگرب روز یکشنبه در ادامه دیدارهای هفته هفتم لیگ کرواسی در مصاف با وارازدین با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید تا همچنان به صدرنشینی خود در این رقابت‌ها ادامه دهد. صادق محرمی، مدافع راست ایرانی دینامو در این مسابقه 90دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت و عملکرد خوبش در این مسابقه سبب شد ازسوی سایت «تله‌اسپورت» این کشور در تیم منتخب هفته لیگ قرار گیرد.

این سایت در گزارش خود از دیدارهای این هفته نوشت: «مدافع ایرانی دینامو در دیدار این هفته تیمش عملکرد بسیار خوبی ارائه کرد و به‌عنوان بهترین مدافع راست این هفته انتخاب شد. او در 14نبرد رودررو با بازیکنان حریف موفق بود و همچنین هر دو تلاشش برای دریبل‌زدن بازیکنان مقابل با موفقیت انجام شد. او همچنین در کارهای تهاجمی تیمش نیز بسیار تاثیرگذار بود و با 54پاس صحیح ازمجموع 57پاسی که داد آماری عالی در این زمینه از خود به‌جای گذاشت. یک قطع توپ و 13بار رسیدن به توپ‌های کنار زمین باعث شد او برای دومین‌بار طی این فصل در تیم منتخب هفته قرار بگیرد.»

دیناموزاگرب پس از قهرمانی در رقابت‌های فصل گذشته، دوره جدید را نیز با قدرت آغاز کرده و در 7هفته ابتدایی 5برد و یک تساوی کسب کرده و با یک بازی کمتر نسبت به حریفان در صدر جدول قرار دارد. آنها پس از تعطیلات دیدارهای ملی به مصاف گریتسا می‌روند که در این فصل یونس دلفی را به خدمت گرفته است.

محرمی به‌تازگی توسط دراگان اسکوچیچ به اردوی تیم‌ملی ایران هم دعوت شده است.