تاریخ : Fri 25 Sep 2020 - 16:05
کد خبر : 46202
سرویس خبری : ورزش

دیدار سختی با پاختاکور  داریم/  از هیچ حریفی نمی ترسیم

حسینی در نشست خبری پیش از بازی با پاختاکور:

دیدار سختی با پاختاکور داریم/ از هیچ حریفی نمی ترسیم

دروازه بان استقلال درباره متفاوت بودن تیم پاختاکور نسبت به دو حریف قبلی شان گفت: حریف را آنالیز کرده و می دانیم به چه سبکی بازی می کند. فردا دیدار سختی داریم اما ما هم تیم استقلال هستیم و چند سالی است که پشت سر هم در آسیا بازی می کنیم. از هیچ حریفی نمی ترسیم.

به گزارش«فرهیختگان»، سید حسین حسینی در نشست خبری پیش از بازی با پاختاکور ازبکستان اظهار داشت: فردا بازی سخت و خیلی مهمی داریم و می دانیم پاختاکور هم از تیم های خوب تورنمنت است. همه از سرمربی مان که تجربه قهرمانی آسیا را دارد تا تک تک بازیکنان انگیزه خیلی بالایی داریم.

وی افزود: امیدوارم فردا دل هواداران را شاد کرده و با پیروزی به مرحله بعدی برویم. روزهای سخت زیادی داشتیم اما جو استقلال خیلی مثبت است. همه دنبال صعود از این مرحله هستیم و می خواهیم بازی خوب و پرقدرتی را به نمایش بگذاریم.

دروازه بان استقلال درباره متفاوت بودن تیم پاختاکور نسبت به دو حریف قبلی شان گفت: حریف را آنالیز کرده و می دانیم به چه سبکی بازی می کند. فردا دیدار سختی داریم اما ما هم تیم استقلال هستیم و چند سالی است که پشت سر هم در آسیا بازی می کنیم. از هیچ حریفی نمی ترسیم و فردا هم بازی خیلی خوبی از آب درمی آید. انشالله بتوانیم برنده این مسابقه باشیم./ فارس